Az egyik legszebb autó, öröm beleülni-vezetni
Szöveges ítélet
Használtan vettem 2 évesen 27 ezer Km-rel. 77 ezret tettem bele, csak hosszú távon, mivel 2. kocsi. Első ülésben a fűtés megnyekkent, egyébként elég beletérdelni és gebaszt. Zörög a müanyag oldalkárpit, vagy az ajtó gumija nyikorog rázósabb úton, ez kifejezetten zavar, a megoldásra még nem jöttem rá. Ülés nem túl kényelmes hosszú távon, hiányzik a deréktámasz és a combtámasz. A környezetvédelmi hibaüzenetekkel tele volt a hócipőm. Mivel általában tele a kocsi gyerekkel (3), nem vezetek sportosan (nincs üveghangig kihúzatás), így éppen 8 l alá lehet a fogyasztást szorítani, ez nem rossz 2 literes benzinestől. Országúton -Alföld- váltogatni nem igen kell, 5-ben 50-200-ig húz rendesen, előzésnél elég rendesen lódul, noha nem sportkocsi. Nekem a kilátás -panorámatetővel- szuper, esőszenzor nagyon jól el van találva, tolató radar ekkora kocsinál elengedhetetlen főleg, hogy esőben a hátulja katasztrófa a felszipkázott sár miatt. A 6-7. ülés sokszor szuper, ha többen akarunk utazni, ilyenkor viszont a túrabox kell. Légkondi állandóan üzemel, télen fűt, nyáron hűt és pillanat alatt teszi a dolgát. Az ablakmosónál spricceléskor, szárazon jár néhányat a lapát, amire víz megjelenik, a lámpákra viszont nyom rendesen a fényszóró mosó. Gagyik a hangszórók, hiányzik az MP3 lejátszási mód. Egyébiránt nem bántam meg, hogy megvettem, mert nagyon szép kocsi, nagy csomagtartóval és tágas belső térrel, öröm volt vezetni. De most, 77 ezer Km-nél, 4 és fél évesen megváltam tőle és lecseréltem egy 2.0 HDI-re. Nem sokat hezitáltam azon, hogy merjem-e mégegyszre a PUG-ot bevállalni. Imádni való kocsi, a kisebb hibák ellenére. Azok minden kocsiban vannak. Nálam az utóbbi kiadást inkább a jó magyar utaknak köszönhettem. 8 liter alatt fogyasztott hosszútávon, a mengengedett sebességhatároknál 20-30 Km-rel hajtottam mindenhol gyorsabban és legtöbbször öten ültünk benne. MEGÉRI MEGVENNI TEHÁT, BÁRKINEK MEREM AJÁNLANI. A HDI TELJESEN MÁS, EGY KIS ÖSSZEHASONLÍTÁST TALÁLHATTOK, CSAK A "KANOROSZLÁNT" KELL KERESNI:-)), BÁR AZ ÚJ MÉG BEJÁRATÓS, DE FOLYAMATOSAN KIEGÉSZÍTGETEM A BEJEGYZÉST. Köszönöm az élményt régi autóm, tényleg szerettelek!
Hibalista
- Szívótorok szétrobbant (gariban cserélték)
- Antipollution-Catallytic fault hibaüzenet sokszor
- Indító motor (30 ezer HUF) 60 ezernél
- Stabilizátor rudak (10 ezer HUF) 70 ezernél
- Gömbcsuklók (19000 HUF) 75 ezernél
-
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gallion (Békéscsaba)
Süle József - profi tudású, hozzáállása max. ok.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Frédi-Béni (Üll?) szuperek, itt kezdödik Európa
Somodi Sándor - profi tudású, hozzáállása max. ok.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Suzuki Swift | Következő autója? | Már le is cseréltem 307 SW 2.0 HDI-re |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
