A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1,6 Presence Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az a szerencsém, hogy céges

Szöveges ítélet

Szerintem jól néz ki, de ez ugye ízlés dolga, az azért nem vitatható, hogy a tervezők jobban eleresztették a fantáziájukat mint mondjuk a Skoda Octavia esetében. Jó a térérzet és valójában is tágas az utastér, a csomagtartó hatalmas, sok és nagy rekesz található. 150-ig kifejezetten csendes az utastér. Kategóriához képest nagyon jó a futómű, nagyon jól viselkedi kanyarban, pontosan íven tartható, enyhén alulkormányozott, széles, jól kontrolálható tapadásvesztési határtartománnyal bír az autó (ezt most tanultam, de nagyon igaz erre a kocsira). Az ergonómia és praktikum terén simán megszégyeníti a német autókat is, minden gomb, kijelző a helyén, nincsenek felesleges funkciók, a menük logikusak, kényelmesek, jól tartanak az első ülések. Természetesen nem tökéletes autó ez sem, a váltója időnként nehezen kapcsolható, elég lomha egy 1,6-os benzineshez képest, a hajtott kerekek időnként kipörögnek kanyarban (nem ártana egy elektronikus differenciálzár), az ülésfűtés önállóan szabályozza magát ezért használhatatlan, de összességében élvezet használni.

Ami a fenti képet tönkreteszi, az a minőségi hiányosságok nagy száma. Ezek többsége bosszantó apróság, ami lehet hogy, csak a pedáns vezetőket idegesíti, de egy egy éves autó esetén szerintem nem elfogadható ilyen számú hiba. A katasztrofális elektromos / elektronikus rendszerről terjedő rémhírek sajnos igazak. Egy év után sor került az első költséges javításra is. Az első féktárcsák cseréje 70 000 Ft plusz munkaköltség és nem garanciális!!!

Jó okom van, hogy ezeket a hibákat teljes nyugalommal viseljem, a kocsi a munkaadóm tulajdona. Egy éves használat után biztosan kijelenthetem, nem lesz saját Peugeot-om soha, akármilyen jól is néznek ki.

Azt hiszem rendszeres szerzője leszek a Népítéletnek, a hibalistát folyamatosan ki kell egészítenem, most éppen a berobbanó hátsó üveg miatt. Hívtam a szervízt, mondom, hogy kellene hátsó üveg, a munkafelvevő első kérdése, mikori az autó. Mondom 2004. június, mire a válasz, akkor garanciaális. Fel sem merült, hogy erőszakos behatásra tört be az üveg.

Az a szomorú helyzet, hogy a hibák, amiket a típusról leírtak a többi ítéletben, szép lassan, kivétel nélkül előjönnek a kocsimon. Fél év múlva lejár a garancia. Az az érzésem utána nem lesz olcsó mulatság a fenntartás.

Úgy tűnik, ez az utolsó kiegészítésem az itéletemhez. Közel két év használat után megválok az autótól, másik cégnél, másik céges autót fogok hajtani, egy Skoda Octaviát. Azért még leírom legutóbbi kalandjaimat. -8 fokos reggeli hőmérséklet, a kocsi az éjszakát a szabadban töltötte. Ilyenkor nem meglepő, hogy egy kicsit nehezebben nyílik az ajtó. Az már annál inkább, hogy utána nem lehetett becsukni. Öt percen keresztül csapkodtam, mire csukva maradt. Nem voltam benne biztos, hogy nem nyílik ki menet közben. Volt még egy kampány, amit sutyiban csináltak meg, amikor egyéb javítás miatt volt a kocsi szervízben. Az értesítő levelet utólag kaptam meg, amiből megtudhattam, hogy ezek a mai autók iszonyatosan bonyolult szerkezetek, így egyáltalán nem lehet csodálkozni azon, ha néha valamelyik kábel hibája miatt fel is gyulladnak.

Még annyit, hogy Peugeot 307-esben 30 másodperc alatt cserélek tompított izzót. Vakon.

Hibalista

- jobb hátsó világítás kontakt hiba (a szervíz szerint ez nem garanciális)
- bal hátsó olvasólámpa kontakt hiba
- olajszint visszajelző szoftver hiba
- jobb első ülés kárpit szétesett
- hamutartó műanyag borítása leesett
- hátsó ablakmosó motor csere
- féktárcsák deformálódása, csere (a szervíz szerint ez nem garanciális)
- indexkar csere
- hátsó üveg berobbant
- visszahívás (ABS)
- hátsó ajtó mikrokapcsolója elromlott
- jobb első ajtó fagyás miatt nem csukható
-

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Centrál

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra Következő autója? Skoda Octavia (céges)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)