Dinamika és megbízhatóság...
Szöveges ítélet
Folyamatosan módosítva, ahogy telnek a kilométerek:
------------------------------------------------
3000 - hatalmas kátyú. Balra húz. Futómű beállít... még mindig balra. Egy hónaposan gumi csere előlről hátra :)
15000 - olajcsere: szervíz: 30000Ft. (az előírt 20000 azért viszem 15.000renként :) )
20000 - gyári Mp3-ra cserélve a sima ugyancsak gyári de csak AUDIO CD
23000 - Lapos (drága) mélyláda. (Nem foglal szinte semmi helyett a csomagtartóban)
25000 - Helyzetjelző égő csere.
30000 - megint kátyu - szerintem a legközelebbi 300000nél lesz :) - azt hittem leszakad, akkora volt. Eleje (kerékagy) két oldalon cserélve (gari), csak hát nem ez volt a gond, de legalább két uj komplett kerékagyam van ingyen :) Új gumi előre (hátsó nem jó a 3000nél történt miatt) ... megint happy...
30000 - után újra olaj. Most én vittem az olajat (azt amit a gyár is előír! Total Quartz 9000 5W/30 INEO ECS (fontos az INEO ECS, ez kifejezetten HDi-re (is) készült, magas a hőmérsékleti teherbírása, a diesel létre magad - 5200 - fordulatszám tartomány miatt). Így külön a szűrőre + munkadíjra fizettem még 7000ft-ot. (8000ért vettem az olajat 4l)
52000 - Bekerült egy könyöklő
55000 - szíjfeszítő + szíj (SKF: 11000 + 4000 + munkadíj 2000Ft = 17000Ft)
57000 - majd megyek "kiköttetni" az EGR szelepet, nekem ne szívjon kipugázt (ez a normális az EU co2 hülyeségek miatt, de szerintem egyik motor sem szereti, főleg mivel így olaj és korom pára megy a levegőszürő részhez... nem normális hosszútávon ne mondja senki hogy az)
60000 - tolató radaron gondolkodom...
62000 - EGR kikötve.
95000 - Kapott egy chipet (nem doboz, az a bevállalósoknak való)
110000 - Az említett kihagyás a szar gázolajnak köszönhetően. Egyébként minden rendben máig.
------------------------------------------------
A téli és nyári fogyasztás között 1 liter a dif. Tehát 5-5.5 helyett 6-6.5.
A nyomaték 1800-2000 körül kezd kilőni és 4000ig tol erősen (2-ban 5000ig, 5ben 4200nél megáll a gyári 195ös végnél, elektronika "állít" le).
A chip óta nem néztem változott e a végsebesség. A 2.5-ös 140 lovas A6-ot otthagyom, az már biztos. Az "új" végsebességet meg már nem merem megnézni a sűrűbb mérések miatt...
Ennyi...
Hibalista
- Peugeot Miskolc. - Hátsó ajtó nyitószerkezetének műanyag pöcke. - Gyerek nagyon kemény: csavarhúzó, féktisztítóspray, öngyújtó. - Ez a gyerek pont olyan mint én. OROSZ MÓDSZER, DE MŰKÖDIK! - A gazdasági válság, már nem dolgozik ott :(... - - Közel 2 hétig néha kihagyott menet közben is. Semmi nem lett cserélve, miután orvoshoz orvosra jártam magától megszűnt. Visszanéztem a blokkokat és végig tele MOL és OMV-vel. Egy időpontban volt Shell és rá pár napra kezdődött a huzavona. Szóval kapott egy kis fos gázolajat. - - UI: Általában 5-6 liter közötti a fogyi. A klíma sosincs és soha nem is volt kikapcsolva. Nyáron hűtés miatt, télen a párásodás ellen. 3x voltam shellnél. 1-2 esetben mind a két esetben egy tankra 7,5-8 liter lett a fogyasztás, a 3. esetben pedig kihagyással hálálta meg. Lehet, hogy az én autóm pont a shellre allergiás, másnak meg minden OK, de ettől nálam az 1.6-nek a Shell kaka. -
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Miskolc - átlagos emberek, akik dolgozni járnak, nem pedig kötözködni. És ezért is 9-es, mert emberként beszélnek veled VÁSÁRLÁS UTÁN IS, és a gari az TÉNYLEG gari 0 ft! (UI: 10-est semmire sem adok/adtam, mert hibátlan dolog nem létezik!) Kiegészítés: A gazdasági válság, mint Peugeot szervíz megszűnt :(
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 2000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | HDi vagy THP(S) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
