A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 2.0HDI(136 LE) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Atléta izmok-aszkéta étvágy

Szöveges ítélet

Az új fejlesztés? 16 szelepes vátozó geometriájú feltölt?vel ,over boost funkcióval meger?sített dízel mindenkinek ajánlom.Nyomatékvarázsló! A német és olasz dízelek nagyobb teljesítmény?ek,de nyomatékban alul maradnak a 2000ccm kategóriát nézve.
Nálunk (feleségemmel közösen vezetve) Gödöll?-Budapesten ingázva, naponta használva a max. számolt fogyasztás(!) 6,5/100 km.Ha a forgalom lehet?vé teszi kényelemesen elpöfög 6.-ban 110-zel és ekkor 4.9-es kijelzett fogyasztás szintén 100 km-re vetítve.A váltója nagyon jó áttétel? minden fokozatban.Autópályán (M7 teljes hosszában)egyszer mentem 4 feln?tt személlyel tele csomagtartóval kora reggel tartósan 160-170 km/h óra körül tartva a tempót ekkor ment fel a fogyasztás 7.9 liter/100km-re.Aki ezt sokallja mondjon ennél jobb dízelt ebben a kategóriában!
A vezetésnél a lényeg a 2000 ford/perc körül tartani így lehet kis fogyasztás elérni,tehát s?r?n érdemes kapcsolgatni.
A fékek nagyon harapósak ezt kb 5 hónap alatt tudtam megszokni. A fékolajcsere sem javított sokat rajta.Csak lehelni kell a fékpedált, különben városi araszoláskor "kecskézik"!
Ezt a kocsit az újságból szerettem meg és az intuícióm most is m?ködött.
Röviden aki naponta használja és autópályán megy nem csalódik!A nagyobb teljesitmény miatt a rugózás markáns,de én így szeretem.Az autó inkább az útba kapaszkodjon,mint lelibegjek az útról.

"Atléta izmok,aszkéta étvágy"-al párosítva számomra nyer? kombináció!
Hogy mi a rossz?
Nem nevezném rossznak,hanem a sávváltáskor inkább egy pillanatra hátra nézek,mert a jobboldali visszapillantóban nem látok rendesen.A kocsi elejét és végét érezni kell mert nem látható ez csak gyakorlattal jön meg.Egy dolog kellemetlen télire lekapcsoltattam a riasztóra kötött visszapillantó behúzást ( a befagyás elkerülése végett)és evvel egyetemben a visszapillantó beállítási lehet?ség is a kikapcsoláskori maradt.
A francia formatervenek köszönhet?en rengeteg falevél esik be a motorház zsanérjai környékére.Ezt lombhulláskor minden másnap kipucolom,nehogy tavaszra kihajtson;-)))

Hibalista

- A tolatólámpa kapcsolója a váltónál.A fényszoró izzó csere nem hiba.
-
- A 87000 km környékén történt.Munkába menet reggel még minden rendben,délután a Balatonra menet a lóerők is szabadságra menetek legalább 40-en.Mint később kiderült:
- Egy vákuum cső berepedése miatt a turbófeltöltőt vezérlő vákuum szelepek működésképtelenek lettek.Eltűnt a kocsiból a jól megszokott erő úgy,hogy közben semmiféle hibaüzenet nem jött a számítógép felől.Nagyon kínos volt érezni,hogy egy Suzukival nem tudtam lépést tartani az egyik M7-en lévő emelkedőn.100 km/h felett csak 4.be visszakapcsolva pörgetve tudtam megelőzni a teherkocsikat.
- Szerencsémre a Peugot Pétánál jó szakemberek vannak.
- Kiszúrták a repedt csövet.Így nem kellett új turbót venni 300eFt-ért a garancia idő lejárta után 3 hónappal.
- A vákuumcső anyagahibája okozta a műszaki problémát. A sérült cső szakasz nem érintkezett semmivel,tehát nem a helytelen felfogatásból származó kidörzsölődés végzett vele.
- Ez nem a Peugeot hibája.

Ide hordtam szervizbe

Csak ide hordom:
Peugeot PÉTA Érd

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.6 HDI (110LE) Következő autója? Peuget HDI 307/407 SW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)