A szépség nem minden!
Szöveges ítélet
3000 km-vel kaptam a 307 3HDI kombit mint cegautot.
Szepnek talalom, a muszerfal csinos, tagas, rendkivul jo helykihasznalas.
Tukrok jok, lehet veluk parkolni.
A katalogusban szereplo fogyasztas KAMU!! Jo esetben autopalyan 6l/100.
(vezetesi stilusomrol annyit, hogy az Opel Astra aminek 1 liter/100-al tobbet irta a katalogusa 5l-t fogyasztott hasonlo
menetstilusban autopalyan).
Mindegy, a legendasan "ha Pozso akkor HDI" motor nalam nem jott be. Dicseret neki: csepp olajat sem eszik, pedig
20 ezren van csak a karbantartas (Opelszki itta 2000km/0.5l olajat).
Szelzaj nagyon alacsony. Motorzaj kozepes, de valahogy abban
a tartomanyban ahol nem zavarja az utasteri dumat.
Alapjaratban viszont valami (a legszuro?) borzalmasan berezonal a motorhazban.
Par dolog zorog meg az amugy szep es jo minosegu utasterben: a kozepso hidnal vannak valami plasztik csusztatok a biztonsagi ov allitoknal. Karpitok, muanyagok jo minoseguek. CD lejatszo ok.
Ja, az indexkapcsolo az egy nagy szar! Nem csak azert mert kiakad mikor nem kell, atcsap a masik oldalra ha kell ha nem, s nem akad be mikor kell, hanem azert is mert minded biszbasz fel van teve ra. Igy elofordult mar, hogy durvabb indexelesnel ekapcsoltam a kodlampat nappal s csak joval kesobb vettem eszre (engem kiborit ha az ember kodlampat hasznal mikor nincs kod).
A valtokar nem a precizitasarol hires de nem ve´szes.
Motor - foleg hidegben - csinalt valami periodikus kerregest, ami sose jelentkezett mikor elvittem szervizbe (szivatott engem). Multkor aszittem ott hagy Ausztriaba az uton mikor esobe mentem vagy 300 km-t mert mire lementem az autopalyarol olyan csunyan vonyitott hogy a szomszed lakok kineztek az ablakokon, lassak ki here´li az autojat? Aztan valahogy elvitt Belgiumig s utkozben helyre is jott (nem vittem be a szervizbe, mert tiszta hipohondernek neztek volna). 60ezernel azert szoltam nezzek meg az alternator kornyeket. Modntak hogy valamit kicserelnek, harom nap mulva kaptam vissza.
[Kesobb 75 000 km-nel kiment a generator; ott is maradtam vele az uton]
Osszvissz eddig ez a legjobb autom (osszehasonlitasi alap: 316i BMW 1994 , Opel Astra 2.0 HDI 1998).
BMW volt legszebb s legelvezetesebb vezetni, de marha sok baja volt, legatyasodva eladtam, kertem cegautot.
Pozso szep, turheto fogyasztas (autoelektronika tobbet me´r mint a valosag, de igy is 6l/100 autopalyan civilizalt vezetes mellett) kozepes megbizhatosag.
Ajanlom azoknak akiknek
fontos a kenyelmes szep auto s tudjak vallani a rizikot az esetleges meghibasodasok fizetesere.
Ma Skoda Oktaviat vennek. Kaptam 5 napra mint csereautot, mig az enyemet az expert ertekelte a tores miatt. Egyszeruen jobb mint a 307!
Hibalista
- Legkondi
- Valami vartyogas a motorba, par evre ra a generator megadta magat; ott is maradtam az uton vele.
- Ego"k rendszeresen kimennek.
Ide hordtam szervizbe
Belgium Peugeot Antwerpen (lizinges cegauto, arakat nem tudok)
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | VW Touran |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
