A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A nagy ragadozó??

Szöveges ítélet

Nos egy kényszervásárlás volt, és az els? Peugeot-om.
Ez a 17. autóm, tehát egy párat már kipróbáltam, és nem csak egy kör erejéig. A vásárlás mellett azért döntöttem, mivel kissé megszorultam anyagilag, és egy vadonat új Opel Merivából szálltam ki, aminek nem tudtam fizetni a részletét. A Merivát beszámították, és úgy sikerült a PUG-ba átszállnom, hogy a havi autós költségem lement kb. 50K HUF-ra. (a Meriva havi 93K HUF volt, természetesen részlet+kötelez?+casco+üzemanyag)
Az autó nagyon szép, még a színével is kibékültem (rozsdabarna metáll), de kb. ennyi. A franciák (ahogy erre számítottam is) nem a min?ségre utaznak, csak hogy minél vonzóbb küls?vel lássák el a járgányt, így persze sokan megveszik. Vétel el?tt természetesen informálódtam, és kiderült, hogy a 307-es tele van gyári hibával, ami miatt egy külön Forum is foglalkozik az Index-en. Amit észrevettem, hogy 90%-ban csak a benzinesekkel van a legtöbb probléma, ezért megvettem. A motorja? az nagyon "állat"... nekem csak a 90LE-s motor jutott, de a 207Nm számomra sokkal többnek t?nt, mint amit a szám mutat. Már 1600-as fordulattól érezhet?, hogy ez az er?forrás nagyon menni akar, és 2000-t?l iszonyúan húz. Természetesen ez hamar elfogy, de aki "izomból" szeret vezetni (tehát nyomatékból, pörgetés nélkül) annak nagyon ajánlom. Ami nagyon szokatlan volt, hogy városban nagyon nehezen lehet vele 4-esben utazni, mivel 4-dikbe csak 60Km/h körül lehet felkapcsolni, mivel 50-nél nagyon morog. (aki szabályosan szeret menni, az utálni fogja ezért) 5-dikbe kb. 80-nál lehet rakni, és meglep?en jól gyorsul (nem táltos!! :-) ) Ami igen érdekes volt számomra, hogy attól függ?en, hogy milyen kedve volt úgy húzott :-) volt, hogy nagyon ment, de volt, hogy többsz?r leugrottam, majd vissza a gázra, hogy meglóduljon. Hogy mi okozta ezt, nem derült ki. Feltehet?en a computer bírálta felül száguldási igényemet. A sebesség váltást újból meg kellett tanulnom, mivel telejesen változatosan adott magától gázt..stb és ez kezdetben nagyon zavaró volt. A vásárlás másnapján volt vele gondom, mégpedig, hogy ha jobbra indexeltem, akkor felhúzta az ablakokat :-) ez elég gáz, mivel a cégnél ahol dolgozom sorompó van, amit egy érint? kártyával lehet nyitni, ami azt jelenti, hogy az ember közeledik a bejárathoz, lehuzza az ablakot, kitartja a kártyát, namost ha ezt indexelés el?zte meg, akkor rendszerint rácsukta a kezemre az ablakot. Ez a szervizben úgy orvosolták, hogy kiszerelték az ablakemel? modult, és kidobták. Az autó csakran ad különféle hangokat, és nem tudni mikor miért sípol... Összeségében, mint ahogy a többség is vélekedik a 307-esekr?l, elektromosan csapnivaló!
A fogyasztása kárpótolt csupán, mert a közhiedelemmel ellentétben nekem a 2 l-es motor városban nem evett többet 6.3l-nél, bárhogy tóltam neki. (ez lehet, hogy csak a 90LE-sre vonatkozik, mert egy barátomnak a 136LE-s van, és ? panaszkodik a fogyasztására (9 liter))
A futóm?vét javították, mert roppant egyett, ha pl. lassan egy fekv?-rend?rön hajtottam át. Most recseg az els? futóm?...
Egyszer elvittem kötelez? szervízre nemsokkal a megvétel után (mivel kusza volt a szervizkönyvben a bejegyzés) és egy szimpla olaj+sz?r?k cseréje 70.000 Forintba került!!! ez nagyon durva... eddig volt 8 Opelem, és egy ilyen m?velet Schiller-éknél nem volt több 15-20e Ft-nál.
Még megvan a PUG, de nagyon érik a cseréje, és valószín?leg Mazda 6 lesz bel?le.

Hibalista

- riasztó, ablak emel? modul, stabilizátor (cseréltek vmit, de most is "recseg" a futóm?)

Ide hordtam szervizbe

Peugeott Gablini: M3 és Zugló

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Meriva Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)