A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 profil 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízhatatlansági verseny biztos dobogósa.

Szöveges ítélet

Nincs szerencsém ezzel a kocsival. Pedig azért vettem, mert beleszerettem. A férfi ember már csak ilyen. Tetszett a külseje, a kényelme, úgy egészben ahogy van. Az a típus vagyok, aki megad mindent a kocsijának ami kell. 30000 –s szervizciklus helyett 15000 – ként vittem szakszervizbe. A kezdeti időben nem is volt vele semmi baj. Garanciában cseréltek ugyan néhány hónapon belül lambdaszondát , de azt mondták, hogy ez egy hibás széria. Aztán 28000 km.-nél. amikor a motor visszaesett alapjáratra, akkor kigyulladt az olajnyomás jelző. Ennek végül is, még szerencse, hogy garanciában, de motorcsere lett a vége. Mondták ilyen náluk még nem fordult elő. Gondoltam, ez a mai autógyártás és szerviz. Ha valami nem megy, azt cseréljük. Aztán lambdaszonda csere egy párszor, indexkar, meg egy csomó apró mütyür. Ilyen bosszantó kis hibák mint a kettes ventilátor fokozat egyszer megy egyszer nem, stb. Eltelt egy két év én nem volt igazán baja a kocsinak. Majd következett 72000 km.-nél a váltó és annak cseréje. Ezt már természetesen nem garanciában, bontott váltóval megoldva, 130000 forintért. Azóta is apró hibák vannak. Lekopogom ballal alulról háromszor, de a váltó meghibásodásán kívül még soha nem hagyott ott. Az 1,4-es 90 LE-s benzines motor, nyomatékilag elég gyenge, ahhoz képest fogyasztásilag elég erős.
Zárszóként csak annyit, hogy a szervizben megkérdeztem, hogy a 308-asok is ilyen megbízhatatlanok. Mire azt a választ kaptam, hogy a 307-nek a megbízhatóságával sincs semmi baj. Felsoroltam a motor és a váltó cserét, erre azt mondták, hogy akkor biztos, hogy kifogtam egy rossz szériát, egy hétfői gyártásút. Rá is vágtam mindjárt, hogy az lehet, de én keddi árat fizettem érte. Ezt leszámítva a szervizzel meg voltam elégedve.

Hibalista

- Motor,váltó,lamdaszonda,stb.

Ide hordtam szervizbe

Autócity Pécs

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 98000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Suzuki Swift Következő autója? Volvo S60
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)