A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1,4 Presence 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

A dizájn, a tér, a kényelem és a zörejek

Szöveges ítélet

Az autóval nagyjából elégedett vagyok. Indexkapcsoló 8 cseréje miatt csakis a szervizet hibáztatom. Ezért kerestem is egy másikat, de az sem vált be. Az átvétel után lötyögött a kipufogó, de ezt garanciában javították, állítólag az egyik feszítő rugó (vagy gumi) szakadt el. 52000 km-nél ki kellett cserélni a járókerék csapágyat. Ez kb 35.000 Ft-ba fájt. Feltehetőleg a rossz utak rendezék meg a futóművet.
Nem tetszik, hogy minden zörög benne. Nyiszorog a műszerfal. Zörögnek az ajtó kárpitok (pláne, ha szól a zene). A műszerfal egyszerűen áttekninthető, jól átgondolt, és a használt műanyagok sem olyan vészesek. Csak azok a fránya zörejek... A hátsó futómű is furcsán kotyog, csattog a hirtelen úthibákon.A gyári hifi nagyon gyenge, minden tekintetben, de kényelmes a kormánytávirányítója. Könnyen cserélhető, de akko errlő le kell mondani.
A fogyasztás nagyon magas. A kocsi tömegét és méretét figyelembe véve is nehezen elfogadható, hogy 130 km/h környékén majdnem 9 litert benyal. Országúti tempónál teljesen baráti szinten, 5,8-6,3 l/100 km körül tartható.
Pozitív mindenképpen a mérete. Minden nagy benne aminek nagynak kell lennie (kesztyútartó, ajtózseb, első-hátsó lábtér, fejtér, stb.) 4 db 190 cm-es ember elfér benne kényelmesen. (tapasztalat) Az ülések kényelmesek, az elsők szinte fotel méretűek, bár hosszú távon nem tartják eléggé a derekat, így célszerű többször pihenőt tartani egy hosszú úton. Sajnos az ülés 50.000 km alatt ki lett ülve. (hol vannak a régi jó epedás ülések) A párnák hamar megpuhultak, és meggyűrődtek. A magas üléspozíció miatt valahogy kiveszik minden sportosság a kocsiból(, pedig a furómű mást diktál). A hátsó könyöktámasz nagyon alacsony, gyakorlatilag használhatatlan. A csomagtartó mérete és formája jó, jól lehet bele pakolni.
A futómű jó úton brillírozik, szinte már sportautós, nagyon tapad az úthoz, élmény vele a kanyarodás. Még a téli 15"-os kerekeken is meglepően jól áll. És, ha figyelembe vesszük, hogy milyen magas a kocsiszekrény, akkor szinte lenyűgöző! A rossz utat viszont nem kedveli és ennek sajnos hangot is ad (szó szerint) Rossz úton kicsit pattog kifelé, tempós kanyaroknál magyar utakon számolni kell ezzel.
Az autó nagyon szép, de ez egyéni ízlés kérdése. A felszereltség több, mint kiválló. Minden van aminek lennie kell. Automata klímától a ABS-en és a 6 légzsákon át CD-s rádióig szinte minden ami szükséges. (ne feledjük, 2003 környékén) A légkondi jó, nem huzatos, nem okoz fejfájást, de a nagy üvegfelületek megdolgoztatják. Ezért is van benne nyáron mégkevesebb erő!! :(
A motor nagyon gyenge a kasznihoz (75 LE 1200 kg+sofőr+egyebek), és ezen még a rövidebb áttételek sem segítenek. Szokás kérdése, de utálom, hogy még egy 1200 dinnyés zsiga is megszorongat. 130-ig elfogadhatóan megy aztán elfogy a szufla, nehezen gyorsít, és kb.160-nál vége is. Megrakva 130 fölött kínszenvedés! Nem is az autópályák bajnoka. Igaz ilyen motorral inkább nagyra nőtt városi autónak szánták, mint túrázó bajnoknak.
Az autó egyébként könnyen takarítható, mert mindenhova könnyen odafér az ember. Könnyű mosni, nincs rajta nehezen tisztítató forcsa él, vany fölösleges sallang. Viszont a tetejét alacsonyabbak nehezen érik el.
Ha mégegyszer választanék ennyi péznért csak is ezt venném, semmi mást!!! De csak is ennyi pénzért!

52.000 km-nél a bal első járókerék csapágyat kellett cserélni.
kb. 72-75.000 km-nél ékszíj és feszítő görgő csere, bár az akkori szervíz meg akart etetni a klímakompresszor hibájával. (annak azóta sincs baja)

5 évig használtam és a teljesítményt leszámítva meg voltam vele egégedve. 89.000 km után adtam el, addig már nem volt vele probléma.

Hibalista

- Indexkapcsoló 8-szer cserélve fenyegetőzésig húzva a tisztességes javítást - Lötyögő kipufogó 200km után garanciában javítva - Bal első járókerék csapágy kb. 35.000 - ékszíj feszítő görgő - sok-sok izzó csere (elöl-hátul egyaránt)

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Kampf Kaposvár(azóta be is zárt)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 89000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 406 Következő autója? Peugeot 406 coupe
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)