A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.4 Symbole 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

206 után 307 - engem szeretnek a francia autók?

Szöveges ítélet

Soha rosszabbat! Nem is sokat, de nem is keveset használva két év után azt mondhatom, hogy nagyon jó vétel volt. Soha semmi baja nem volt kivéve azt a nyamvadt féklámpa kapcsolót (egyszercsak kiírta, hogy hibás a tempomat és nem is engedte használni - goto szerviz, diagnosztikai számítógép, az meg mondta, hogy a féklámpa kapcsoló rossz, kicserélték, azóta ismét minden tökéletes - 10 éve még csak álom volt, ma már valóság!).

Magas és széles, csöndes, és a kategóriája legjobb futóművével rendelkezik (nem én mondtam: http://totalcar.hu/tesztek/pug30714/). A Thököly úton nem kapok agyrázkódást a macskakőtől ugyanakkor 110-el vidáman beveszi azt a kanyart ahol a 206-al 70-nél haláláfélelmem volt.

1,4. Nos, csodát nem kell várni, amennyiben az ember a klímát is használja kifejezetten szenvedés - klíma nélkül egészen elfogadható. Kanyarodósávból egyenesen padlógázzal továbbhaladó X5 tulajdonosoknak ezt írnám elő ha bíró lennék, szigorúan kikapcsolhatatlan klímával (meg végtelenített Kovács Apollónia CD-vel).

Fogyasztás: városban 9 (szinte mindig dugóban araszolva), országúton 6.5, autópályán 7.5. Nem kevés, de nem is sok.

+++: Fényszórók (a hosszúfény egyszerűen nappali világosságot varázsol bárhova, +50% megalight és kamuxenon nélkül, 600Ft-os izzóval), tempomat, belső, kényelem, futómű

---: A pesti utak 2 év után éreztetik hatásukat. Még mindig csöndes, de két éve csöndesebb volt. Rükverc csak második (harmadik, negyedik) kuplungolás után, ez Peugeot betegség. A gyári hangszórókat nem audiofileknek tervezték. Fogyaszthatna kevesebbet is városban.

Hibalista

- féklámpa kapcsoló 2 éves és 10 napos korában, a garancia lejárta után 10 nappal - szerencsére nem egy nagy tétel :)

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Kampf, Kaposvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 206 Következő autója? Peugeot?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)