1 kedvenc kisebb hibákkal!
Szöveges ítélet
Most két éves a verda. Előtte 206-osom volt abból szálltam át ebbe. Miért pont ilyet? A 206-ossal nagyon meg voltam elégedve, gond nélkül használtam majdnem öt évig. Többek között ezek miatt is esett a válsztás a 307-esre, nem beszélve a formai megjelenéséről ami még mindig megállja a helyét. Rendszeresen olvasom a népítéletet, ezek után nem értem, hogy miért nem lehet valahogy ellenőrizni az írások hitelességét. Gondolok pl. a "Egy rakás lóóóósz*r!!!!" című írásra melyben saját szavát üti a fikázások mellett. Hogy lehet annyit rákölteni egy 3 hónapos autóra, mint egy 198e. km.-futott astrára??? Holott a PUGra 2 év teljes körű a garancia...
Ami itt a totalcaron írták a legjobb és legrosszabb autók összegzéseként, hogy sz@rok a francia autók. Lehet, hogy azok, de akkor azt nem értem, hogy pl. az E kategóriás Mercedes és a társai miért nem lettek leszólva ill. megemlítve????? Vagy egyszerűen egy presztizs márka nem lehet rossz???
A saját autómról:
2 éve nyúzom, meg vagyok elégedve, bár rengeteg apró hibája van. Ezeket felsoroltam a hibáknál. Ingyenesen cserélték garanciába őket. Ami zavaró az autóban. Különböző hőmérsékleteknál más-más dolgok zörögnek az autóban. Mínuszokban a kormány, nagy melegben a napellenző stb.,stb.
A futómű említésre méltó, na nem a jósága miatt. Az összes úthibát hangosan megérzi. Érdekes roppanó hangokat tud kiadni magából... Bár 150-160-as tempónál már nem!!! Teljes tökéletességgel elnyeli az út hibáit. 160-nál átmentem egy korábban elütött macskán, annyit éreztem belőle, mint amikor valaki rálép egy kutyapiszokra!
A fékek: Ilyen bika erős fékkel nem sok autó rendelkezik. És ezt bátran ki merem állítani. A családban van még egy A6-os is. Kenterbe veri a fékeit.
A kocsi nagyon kényelmes számomra is (194cm). Jó vele hosszabb utakra utazni, a klíma teszi rendesen a dolgát.
Az egyik legjobb döntésem az 1,6-os motor volt bele. Pont megfelelő ehez a kasznihoz a fogyasztás is oké:7,3-7,4 vegyesen. Autópályán 130 felett igen csak megszomjazik 10+!!! Bár eltúdnék viselni egy 220-250 LE-s motort bele...
Ha valami még eszembe jut folyamatosan bővítem a leirást és a hibalistát is.
Ime a folytatás:
Eltelt a garancia... A fényszoró mosó és az szélvédő mosó problémája úgy tünik megoldhatatlannak tűnik...
Hibalista
- kormány kapcsoló x2 (index)(csere)
- tűzkarika x3 cserélve
- fényszorómosó motorja x2(csere)
- külső hőmérséklet érzékelője (csere)
- hátsó teleszkópok (csere)
- hangkürt (duda) (egyszerű sorjázással javítható)
-
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Sába Sopron
Teljesen okésak. Régi összeszokott csapat.
Ez a kijelentés azóta már megváltozott! A régi szerelők átmnetek a Honda szervízbe... Az újjak meg tanták. Mi is lehet ez??? Lehetetlen felismerni számukra hibákat! Használja..majd ki adja mi is a hiba forrása. Ami hiba azt meg nem tudják megjavítani, próbálkoznak, cserélgetnek persze hiába. Így már fél éve hól rossz hól pedig még rosszabb a szélvődő mosó rendszer.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 48200 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
