110 lőerős Husky
Szöveges ítélet
Első pillantásra megszerettem. Felettébb karbantartott, tökéletes esztétikai és műszaki állapotban. Köszönet az első gazdának. Kényelmes, rengeteg extrával / tempomat, ülésfűtés, digit klíma stb/ Imádom a dízelt. Tempomattal autópálya 110-130 km/h 5.5 ill 6.5 literrel elmegy. Ennek a 110 lova se nem versenyautós se nem lomha, nekem tökéletes. Gondolkodtam chip-en de attól tartok akkor széthajtanám, inkább marad így. 75.000 km-rel vettük, 80.000-nél vettem észre a csipogást a lendkeréktől ( de az is lehet, hogy korábban is megvolt csak ekkorra ismertem ki az autó hangjait). Neten kerestem módosított lendkereket, állítólag ez már nem romlik el. Egyszer a kijelzőn megjelent az ANTIPOLLUTION FAULT hibaüzenet, ekkor történt, hogy elromlott a részecskeszűrő szonda, az autó " spórolós" ra kapcsolt. Néha a központi zár nyitásával beindul a rádió. Más hibát nem tapasztaltam. A tompított izzó egy hétig bírja. Nem számít, hogy a 300Ft-os vagy 3000-s ugyanúgy kiég. Xenon-t rakattam bele, ezzel nincs gond és még szebb is lett. Félévente kiég egy izzó hátul de ez már nem kényelmetlen.
Hibalista
- Kéttömegű lendkerék /típushiba/ kompletten kuplungszettel 125000Ft+ munkadíj 25000Ft házi szerelőnél, alkatrész a netről. Részecskeszűrő szonda 25000Ft szakszarvízben./ szándékosan ´a´ betűvel/
- Kormányösszekötő gumi bigyó izé 15.000 Ft, nem´tom mi de nem kotyog a kormány tőle
- Kötelező szervizek 55.000 Ft/ alkalom
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián, Budaörs
http://maszatatarcsan.blog.hu/2009/02/10/maszatolas_1
.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Peugeot City, Budapest
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | Valami japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
