Öreg, kitartó Oroszlán! :)
Szöveges ítélet
Én szerettem. A maga módján francia...
A kora ellenére sok gondom nem volt vele, kényelemből 5-ös, a motor viszont gyengécske volt a 75 lóval... Emelkedőn különösen észrevehető volt a nyomatékhiány, pedig nem vagyok egy nagy száguldozó.
Rendkívül strapabíró konstrukciónak tartom, ott nem hagyott sehol, kivéve mikor meghalt az AC. :)
Szerelni, na az már más kérdés. A franciák bosszúja hamar utoléri az embert. Hogy a legkézenfekvőbbet említsem: az ABS-es kivitelnél a balos izzócseréhez ki kell venni a fényszórót a kocsi elejéből félig :D Pfff... A hűtő kifelé jön mintha muszáj lenne, visszafelé már nagyon nem akar beférni, egy két elekromos kötés eléréséhez szét kell kapni a fél kocsit, és még sorolhatnám...
A futómű remekül bírja a magyar utakat, tényleg csak dícsérni tudom. közel 200.000 nél dobtam ki a gyári stabkarokat, az alsó talpasok is simán elmentek 170.000-180.000 km-et, a hátsó lengéscsillapitók is csak 200.000 környékén kezdtek gatyásodni, kerékagycsapágyra, és a többire sosem volt gondom!
Legtöbbet az extrák vacakoltak benne, pl el.ablak, kp.zár, klíma...
Hibalista
- -Hengerfej tömítés cs., illetve síkolás - -Elektromos AC - -Jobb fényszóró újrakábelezés kontakthiba miatt - -Rakoncátlankodó hátsó híd 200.000km után - -Makacskodó központi zár
Ide hordtam szervizbe
Saját magam... :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Samara 1.3 | Következő autója? | 307 Break 1.6 16V D-Sign |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
