Nem versenyló, de nem is eszik
Szöveges ítélet
Az autót egy nagyon gondos második gazdától vettem, látszott hogy szeretve, foglalkozva volt vele.
Én elsősorban a formája miatt szerettem bele a 3 ajtós 306ba, ezzel együtt a fogyasztás, és az igénytelenség is fontos volt.
Ez az utolsó szériás szívó dízel a PSA-nál, ezt teszik a partnerba, berlingoba.
HDI-t nem akartam, bár az legalább kétszer jobban megy, de ne kelljen hozzányúlni, mert akkor zsebbe is kell.
Ezzel szépen kényelmesen el lehet kirándulgatni, én nagypapás tempóban közlekedtem vele, minimális városi, és javarészt országúti(nem pálya) 90-100as tempóval, így rendszeresen 5 alatt volt a fogyasztás( 4.6-5 l ).
Úgy gondolom ez teljesen korrekt.
Bosch adagolós, üzemanyagra nem érzékeny (ha valaki nagyon spórolni akar étolajozni is lehet vele lazán, viszont a Lucas adagolóssal nem ajánlatos).
A leírt filléres, apró javításokon kívül soha nem volt gondom a kocsival, télen-nyáron indult, negyed fordulatra, szépen duruzsolt, egy gramm füstöt nem köpött, kényelmes, nagyon stabil futóműve volt, kényelmes ülései, pontos váltója.
Összességében csak ajánlani tudom.
Hibalista
- adagoló tömítésszett csere 25e Ft - első fékbetétek 5e Ft - olajcsere 10e Ft
Ide hordtam szervizbe
nem nagyon kellet szerelőhöz hordani, mivel soha semmi bajom nem volt vele,az adagolós kb 1 hét alatt csinálta meg a tömítéscserét, ezt kicsit sokallom, de hálisten nem volt sürgős, és amúgy jó munkát végzett.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 206000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Saxo | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
