Nem lehet nem szeretni!
Szöveges ítélet
Egy éve használom az autót, és igen elégedett vagyok vele. Persze voltak kisebb-nagyobb meghibásodások, de nem voltak a költségek veszélyesek.
Szerintem ez a legszebb kompakt autó, és nem is túl gyakori. Különösen a háromajtós a ritka, mint az enyém is. Meglehet?sen gazdag az alapfelszereltsége is, de néhány apróságot nem tudom, hogy miért hagytak ki az alapfelszereltségb?l: hiányolom például a fordulatszámmér?t, a küls? h?mér?t, az elektromos ablakemel? automata funkcióját. A m?szerfal-fényer?szabályzó hiánya pedig annyira idegesített, hogy magam beépítettem a gyári potit, gyári helyre, ami filléres dolog volt. A centrálzár infrás, és bizony csak max. 2-3 méterig hatásos.
Az autó szépen vezethet?, kezes, de a tengelykapcsoló az nagyon kemény!
A középkonzol nem egészen ergonomikus. Picit el?re kell hajolnom, ha bármit állítani szeretnék. Ezt külön meg kellett szoknom.
180 cm magas vagyok, számomra a lábtér elöl egy egészen picit rövid. A teljesen hátratolt vezet?ülés mögött már csak sz?kösen férek el, de nagyon kényelmes a hátsó ülések megközelítése. A legtöbb háromajtós autóban ennél lényegesen nehezebb a hátulra való bejutás. Itt mindkét els? ülés beszállómechanikás.
A 75 lóer?s motor elegend? ebbe az egytonnás autóba, szépen lehet vele autózni, persze nem sportosan. A fogyasztása is korrekt, pedig bizony már nem kevés kilométer van az autómban. A sebességváltó is teljesen rendben van, a szervokormány is kifogástalanul m?ködik.
Egy nagyon szerethet? autó! Mindig elszomorít, ha piszkosan látom, muszáj s?r?n megmosni... :)
Hibalista
- Mikor vettem a m?szerfalban több izzó nem világított, most már magam is tudnám cserélni, nem veszélyes.3000 Ft-ba került az összes cseréje. A motor kis id? múlva gyorsításkor elkezdett dadogni. A h?t?víz egy része elégett a hengertérben. Ijeszt? volt, de csak a hengerfejtömítést kellett kicserélni, a szelepfedéltömítéssel együtt. 17.800 Ft-ba került munkadíjjal együtt. Mivel az els? tulaj egyáltalán nem használta a csomagtér zárját, csak a központi zárat: úgy összegyógyult, hogy zárszervízbe kellett vinnem.
- Az egyik ködfényszóróm beázott. Házilag nem bírtam kiszerelni, karosszérialakatos tömítette le. Sajnos most meg a másik ködlámpám is kezd beázni... Egy filléres bilics teljesen szétrozsdásodott, így leszakadt a kipufogódobom. Alkatrész plusz munkadíj: 2.500 Ft. Az ajtótömít? kéderek megereszkedtek, a karosszérialakatos rögzítette vissza ?ket. A bal ajtóhatárolóm eltört, csere.
Ide hordtam szervizbe
falusi kis m?hely
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
falusi kis karosszériás m?hely
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 149000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ASTRA 17DR | Következő autója? | Egy Peugeot 306-ost szeretnék, 2003 tavaszit :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
