Nagypapa kedvence
Szöveges ítélet
Az autot munkába használtan lehajtotam az ülést,és egy bejárat i ajtót simán belebirtam tuszkoli.vagyéppen 15 csomag greslapot kb250kg+2ember meg se kotyant neki. a külseje gyönyörű a motorja leszámitva az eletronikát jó ,nagyon megbizható soha nem hagyott cserbe nagyon finom preciz a kormány és a futomű,bár a stabilizátorkar ugy törik a pesti utakon mint a ropi.A fék amiben nem találtam kifogást sok ABS-es nagyobb kategoriás autoban sincs enyire jó fék.De az az auto szép lassan szétesik a kárpitszönyeg kibujik a végzáró gumik alól furcsa recsegő kopogó hangok jönek a első fütómúből,Az ülésből kiesnek a csavarok 20 cm es kotyogása van.stb meg van még a kocsi mert nem birom eladni csak kedvezőtlen áron ,nem értéktartó.1,4m ft ért vettem a legjobb ajálat kp re 900 e ft de láttam már 700 ft ért is ugyanezt az évjáratot
Hibalista
- Régi autom egy robbanékny renault clio1,4 8szelepes 75 lovas,gondoltan a peuget se lehet rosszabb hisz ez is francia,de hamar rá kellet jönnön ez egy igazi nagypapás autó,csak szépen nyugisan semi sportos vezethetőség,na se baj gondoltan de legalább jó a fogyasztása,autópályán tényleg,6-6,8l de városba simán benyelte a 8,5(tény hogy nem sajnáltam a gázpedált) a váltó aztán meg végkép semmi jót nem tudok mondani,nem elég hogy hosszú a váltóut de nem is preciz,és igen lasan veszi a sebeségeket.Már kezdem megszokni a verdát,és beletörödem, hogy ez van ezt kell szeretni mikor beütött a krakk a motor a legkisseb gázra is 2000fordulat fölé ugrott.Peugeot jászberény minden szenzort kiszedtek kipucoltak nem találtak semmit nem is sok mindent csináltak,motordiagnosztika számla nélkül 5000ft javasolták vigyem nagyobb szervizbe.El is vittem ÜLLŐ FRÉDI BÉNI leadtam amunkalapot benne pontosan leirva a motor a legfinomabb gázadásra is 2000fordulatszám fölé ugrik,majd hirtelen vissza,ha nem csúsztatom a kuplungot lefulad.kipucolták ugyanazokat amit már elvileg jászberényben megcsináltak kicserélték a gyertyákat és jó mindez 18500ft ért kiprobáltam ugyanojan volt min volt,reklamáltam kijött a szervizfönök,még egy fél napig büvölték,de nem jötek rá mi baja van TALÁN az egész motorvezérlő eletronika 100e ft ért az alkatrészt megrendelik ha előre kifizetem de nem biztos hogy jó lesz,ezzel az erővel talán még én is megcsinálhatnám.Ismerős ajánlott egy meszek peugeot specialistát,nagyon korektnek tüntott is hagytam nála az autot a computer szorakozik 60 e ft jobb let de jó nem,a motor még mindig felpörög, de legalább nem fulad le olyan könyen,
Ide hordtam szervizbe
Ahova soha ne vidd FRÉDI BÉNI ÜLLŐ!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | vw értéktartó megbizható |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
