A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 XR 1,6 i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem GTI

Szöveges ítélet

Külföldön élünk,ezért kellett otthonra egy olcsó autó amikor hazamegyünk akkor ezt használjuk.Külseje nem szép,nagy törés nyomot nem fedeztem fel rajta,de volt már komplett festve-nem szépen.De engem a külső nem érdekelt,ennek nem számít ha a bevásárló központ parkolójában neki tolják a bevásárló kocsit vagy amikor otthon vagyunk akkor nem sajnálom ha az utcán áll,ilyen autót senki nem akar ellopni.Hihetetlen,de rozsda nincs az autón és még nem volt lakatolva.Az ember akitől vettem,az apja ezzel járt horgászni.Ez meg is látszott az alján,többször fenn akadhatott vele.De ezeket a hibákat egy óra alatt kijavítottuk.Az autó nagyon dinamikus,nagyon jól gyorsul,ez még "nyers" 89 lóerő,nem "csikócska" mint amilyenek a mostani autók.Sok mai "műanyagdoboz" tulaj meglepődik a lámpánál gyorsításkor,hogy mire képes az "öreg roncs".Az első három váltófokozat elég hosszú,a 4 de főleg az 5 nem túl hosszúak.A rugózása elég feszes,jó az úttartása is.Ami nem tetszik:az autóban nincs szervókormány,ezért elég nehéz kormányozni,főleg a parkolás gond.De egy hibalehetőséggel kevesebb.A kuplung is beton kemény,bár jól működik.Megvétel után olajcsere és komplett vezérlés csere volt.Alul a karter elég jól meg van ütve,ennek tervben van a cseréje.Eddig semmi sem romlott el rajta,igaz nagyon keveset használjuk,kb évi 4.000 km.Az indításgátló szórakozott,ezért azt kiszerelte egy ismerős szaki.A hátulja eléggé lógott amikor megvettem, a hátsó torzión kellett egyet feljebb állítani,azóta normálisan áll.Műszakira semmit nem kellett cserélni.
A típust csak ajánlani tudom olyanoknak,akik egy fürge megbízható és egyszerű felépítésű autót akarnak.Ezek nem rohadnak.Semmivel nem rosszabb mint pl egy Golf.Ekkor még a franciák tudtak normális autót gyártani.
Folyt. köv. valamikor

Hibalista

- indításgátló=eltávolítás,1.000 Ft - tolatólámpa=kapcsoló csere,3.800 Ft

Ide hordtam szervizbe

K.Z.,Dunaszentgyörgy

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

saját magam

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 170
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Honda Civic Shuttle 4 WD 1,6i 16 V Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)