A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1.6 SR sedan LPG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kényelem, megbízhatóság, mindezt olcsón

Szöveges ítélet

Életem második autójaként vettem, de nem ilyen típust kinézve indultam el itthonról. Végül ennél kötöttem ki.
Felszereltség: 1.6 89 Lovas benzines 8 szelepes motor, ABS, manuális klíma, 4X elektromos ablak, kp. zár, kódos indításgátló/félelmekkel ellentétben semmi hiba nincs vele/, szervokormány, dupla légzsák, hátsó ablakokhoz elölről vezérelhető gyerekzár...egyszóval az akkori kor minden létező extrájával, ami még sok mai autóból is hiányzik...
Ez még az S1-es sedan, szerintem formásabb, mint az ez utániak.
4 személy kényelmesen elfér benne, hátul is elfogadható a hely, 5. embernek már azért szűk. Van hátsó könyöklő, a hátul utazók kényelmét szolgálva.Mind hátul, mind elöl kényelmes, hosszú távon sem fárasztó ülések,mindez megspékelve a legendás francia kényelemmel, valami isteni!Elöl a helykínálat valami pazar, minden kézre áll. Szervó nem a legkönnyebb, de azért hasznos dolog.ABS teszi a dolgát, klíma korrekt.
Motor: a fent említett motor nem egy erőgép, cserébe keveset eszik, és nyomatékos,nem kell pörgetni,egyáltalán nem igényli.Fogyasztására nem lehet panaszom: 6,2-7.6 L között mozog, Balcsi sűrű 130-as tempóval 6,8L/100km csomagokkal, ez azért elég baráti.
A gyári 14" felniket lecseréltem nyárra egy gyári 205gti speedline alufelnire,ami tökéletesen passzol a kocsihoz, mind méretben, mind esztétikailag.
Gondos gazdihoz méltóan, nem tűröm, ha valami kis gond van a kocsival, és addig megyek, míg nincs rá megoldás. Ennek köszönhetően pár hete lett egy kis szervíz végrehajtva a kocsin, vezérlés cserével, tömítések cseréjével, síkolással, szelepszár szimmering cserével, olaj+szűrő /szigorúan 10.000km-enként, gyári TOTAL QUARTZ 7000 10W-40es olaj/... Így az olajcsöppenés megszűnt, és az a kicsi olajfogyasztás is.
Mivel elég sokat használom a kocsit, főleg hosszabb távon, a mai benzin árak mellett elhatároztam, hogy beszereltetek egy márkás gázrendszert.
Landi Renzo került bele,full automata, pótkeréktartállyal, rejtett betöltő nyílással, így senki nem mondja meg róla, hogy gázüzemű.
Ennek köszönhetően a fogyasztásom így alakult, max 8,5L/100km, ami barátok közt is 1900ft/100km, jelen pillanatban a legolcsóbb közlekedési forma, olcsóbb, mint a VOLÁN :)
A gyári hiányzó extrákat pótoltam: kapott egy XSI lökhárítót, ezáltal kicsit pofásabb lett, valamint egy elég ritka gyári hátsó szárnyat. Semmi kókány munka, minden gyári kiegészítő.
Egyetlen hibája, a típushibának nevezhető lakk felpattogása, a tetőn és a bal első sárvédőn, ezt rövidesen ki fogom javíttatni.

Nem utolsó sorban az autó megvételét követően rátaláltam a magyar 306klub-ra, amihez gondolkodás nélkül csatlakoztam, azóta is egy nagy család megbecsült tagja lehetek, megosztva egymással a szerelési tapasztalatokat,sok sok 306 talit magunk mögött hagyva!

A közeljövőben meg fogok válni tőle,mindenképp gondos gazdának szánom, aki legalább így gondját viseli, mint én. Kinéztem az utódját, vagy 307 SW, vagy megane grandtour lesz, de mindenképpen francia, ezt garantálom.

Aki érdekel az előélete(már ami nálam történt), az megtalálja a www.306klub.hu weboldalon. Emailben megadom a felhasználói nevemet, és lehet olvasgatni! (bellabalazs@yahoo.com)

Hibalista

- Elsősorban a magyar utaknak köszönhetően a futómű sínyli meg leginkább az eltelt kilométereket, a leírt árak egy erős közép minőséget képviselnek: - függ. stabilizátor/alias kutyacsont/ - 3500/db - axiál csukló 4000/db - kormányösszekötő gömbfej 2500/db - - Elektromos AC pumpa bontott 5000.- új elég húzós - - És a kötelező fékbetét-tárcsa csere, de az sem vészes: tárcsa 9000/db brembo, betét 10.000/garnitúra ferrodo -

Ide hordtam szervizbe

Elsősorban nem szervízbe hordtam, hanem korrekt magán szerelőhöz, de mivel egyszerű szerkentyű a gép, nem vészes a szervizelése, sok mindent az ember otthon is megcsinál, szerelő nélkül. Nyilván vezérlést nem cserélek otthon,ezt szerelőre bízom, de egy tárcsa,betét, vagy épp olaj+szűrő csere még megy.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 153000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ibiza 1.2 glx porsche system Következő autója? 307 SW
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)