A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1.4 XR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes családi autó

Szöveges ítélet

Az autót jelenleg is használom. A motor kifejezetten kellemes a 75 Le-höz képest,és vegyes használat mellett is eljár 6,5 liter benzinnel. A stabilitása is kifejezetten jó,az autó könnyen kezelhet?. A kuplung kicsit kemény,de meg lehet szokni. A csomagtartó hatalmas,és jól pakolható.(lépcs?shátu kivitel)
Saját magam mögé kényelmesen be tudok ülni,és a fejem is messze van a tet?töl. Köszönhet?en az állitható magasságu kormánynak,és a szintén állitható magasságu vezetö-oldali ülésnek,bárki számára kényelmesen vezethet? autó. Az utolsó szériásnál az els? lámpatest minden igény kielégit?en világit,mert már külön izzo van tompitottnak,és reflektornak,és profil nélküli az üvege a lámpának.
A fék nagyon jó,az ABS pedig egy jó találmány.Nekem nagyon tetszik,hogy a gépháztet? teleszkópos,szóval nem kell pálcikát keresni a kitámasztáshoz. Szerintem a lépcs?shátu kivitel ideális családi autó,és mivel sokféle felszerleltségü létezik,szinte minden igényt ki tud elégiteni. A hátsó hid valóban a leg érzékenyebb pontja,azt rendben kell tartani.
Klubunk elérhetösége: peugeot306klub.hu
Ezen az oldalon további segitségek,érdekességek,és hasznos információk vannak a tipusrol,és klubtagokrol.

Hibalista

- Nekem sajnos a trafósor ment benne tönkre,ami azonnal tönkre tette a komputert is. A trafósor 30, a komputerjavitás 52 ezerbe került.
- A légzsák visszajelzöje pislogott,de csak az anyósülés alatti csatlakozót kellett széthúzni,majd újra összedugni,és megszünt a pislogás.
- Bal els? leng?karszilent és stabilizátor csere 92000km-nél,ez egyértelmüen a f?városi utak remek min?ségének a számlájára írható... Ugyanekkor vezérm? szíj, és feszit?görg? csere is. Ez így együtt 20 ezer forint volt.
- 97000km-nél hátsó fékbetétek+egy fékmunkahenger csere.
- Kipufogócső-foltozás,középtájt elrepedt. Ez 15 ezer forint volt.
- 1 db tompitott és 1 db helyzetjelző-izzó kiégett.
- 2 db kipufogódob és csövek cseréje. Ez 25 ezer forint volt.
- Első féktárcsák és betétek,valamint váltóolaj cseréje 105 ezer km-nél. Ez 20 ezer forint volt.
- Kuplungszett csere 26000Ft

Ide hordtam szervizbe

Egy "Mi autónk" szervízben egy kedves ismer?s,nagyon lelkiismeretesen,és szemtelenül olcsón dolgozott nekem egy ideig. Most már Testvérem szervízeli ingyen,jelentős alkatrészár-kedvezménnyel.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A komputerszerel? neve: Kristok Tamás
(a márkaszerviz által kidobandónak min?sitett komputert javitotta meg)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Trabant Következő autója? Mitshubishi Lancer,remélem
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)