A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1.9 d sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gazdaságos, szerethető utazóautó

Szöveges ítélet

Az autónál mindenképpen kiemelném, hogy a 16800 km alatt egyszer sem hagyott cserben, keveset fogyaszt(egy 1100 km -es nyári kiránduláson 5 személyel, klimával többnyire, beérte 55 liter gázolajjal> 5l/100 km) és kellemes vezetni. Ami viszont kellemetlen hogy 90 km/h felett lomha és ki kell számítani az előzéseket föleg terhelve gond ez! A váltoja tényleg nem valami jó, de még azért megszokható és azért rossznak nem nevezném. A csomagtartója igen jó (467l) és könnyen pakolható. Az ilesztések és az összeszerelés minősége kicsit hanyag néhol! Ez a jobb hátsó kerékdob védőműanyagánál kellemetlenséget okozott mivel az azt tartó szegecs rosszul lett feltéve igy lerázodott és a gumihoz hozáérve zajt és rezgést okozott a hátsó traktusban! Házilag (ragasztva) a problémát kiküszöbültük. A motor az autó fő erénye a gyenge lóereje eleénére, mível elpusztíthatatlannak tünik és konstrukciója igen jó. A kaszni nem elég merev, de ez nem zavaró nagyon. A futómű nekem egy kicsit bilegős, de csak egy pontig billen aztán megál ott a bilenés. Sokáig semlegesen fordul majd ez után (természetesen) az alulkormányzotság fellép, melyet enyhe fékezéssel kordában lehet tartani. A fékek jók nem fáradékonyak(eddig). A benne lévő ABS nedves kanyargós utón már egy komolyabb kocanástól megmentet, ezért már visszajött a 160 000 FT vételára.

Az autót mindenkinek ajánlom akinek nem a gyorsulás számít, és nem a presztízs, hanem a mérsékelt utazótempoban (90-100 km/h) megtett több százezer km alacsony fentartási költségek mellett. Hozzáteném ez nem a legjobb választás ebben akategoriában, de azért jó vételnek tekinthető föleg a családos embereknek.

Hibalista

- Eddig csak a kormányszervóban kellett egy alkatrészt kicserélni benne ,de ezt a Peugeot saját maga magára vállalta mível gyári hiba történt. Gyors és korrekt volt a csere!
-
- Hátsó kerékdob védőműanyag rögzítése! Kicsit bagatel hiba!

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gallion Békéscsaba

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 2105 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)