A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1,4 XN Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gazdaságos ragadozó

Szöveges ítélet

Nekünk ez előtt egy Skoda Favoritunk volt, jó kis gép volt sosem hagyott minket cserben. De sajnos felette is eljárt az idő, már sokat kellett rákölteni, így megváltunk egymástól. Majd eljött az idő új autót nézni, az autópiacon marha nagy dömping volt Astrákból,ám egyszer előtűnt Ő. Nem is tudom hogy mi választottuk e ki, vagy Ő minket, de lehet hogy az utóbbi, és NEM bántuk meg.
Már az első pillanatban összehangolódtunk. Igaz egy kombit szerettünk volna,de ez jó választás volt. Az autó nagyon kezes, rendkívül kényelmes, tágas, megbízható és a lényeg frankó a fogyasztása. Városban:6,5 l/100km, hosszútávú:5,8 /100km, vegyes:6,3 l/100km. Komolyan mondom az autónak lelke van, meghálálja a sok törődést, odafigyelést. Sokszor a feleségem meg is szokott mosolyogni,hogy útközben beszélgetek az autóval. Rátérve egy-két hibára: volt már problémánk az ac pumpával, nagyon durván bevolt kocsonyásodva,a szerelő vsem átott ilyent,ez kicsit drága volt 43 ezer Ft. Idővel a stabilizátorok is elkoptak,de ez minden autónál előbb-utóbb kikopik, a katalizátort is cserélni kellett, kiégett, összeborult a kerámiabetét, sutty 23 ezer Ft,még lambda-szondát kellett cserélni Bosch márkájú utángyártott 16 ezer Ft.
Ja még annyi, hogy az elsőajtók elektromos becsatlakozásánál megörtek a vezetékek, amit én házilag javtottam meg, ert a gyári kábelköteg, csatlakzóval+1.5 méteres kábellel amit a műszerfalba kell csatlakoztatni (persze ahhoz a műszerfalat le kell bontani) 22 ezer Ft+ÁFA. Azt hiszem hogy ennek a cseréjével még egy jó darabig várok, legalább is ameddig újra meg nem tőrnek a vezetékek (ezek üzemeltetik az ablakemelőket, a hangszórókat,központizárakat). Összeségébe az autó megbizható,a maga mreteihez és paramétereihez rendkívül gazdaságos. Azt hiszem innen indul a márkahűség! A következő
autóm is Peugeot lesz!!!

Hibalista

- AC pumpa - 43000
- Lambda-szonda - 16000
- Katlizátor - 23000
- Első stabilizátorok - 8000
-

Ide hordtam szervizbe

Veszprém, Kádártai u. ATI-val szemben
Szőcs Zoltán (jó szerelő. érti a dolgát)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 84000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Favorit Következő autója? Peueot Partner, 307,407 SW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)