Francia ipari hulladék
Szöveges ítélet
Az autótól féltem mint ördög a tömjéntől, és igazam lett. Már sajnálom, hogy beengedtem a portára ezt a francia ipari hulladékot.
A futóműve csendes, jó kanyartulajdonságokkal. Én szeretem, ha az autó túlkormányzott. Az ülések kényelmesek, kategóriában elég nagy.
Katasztrófális hátsó futómű megoldása miatt sokat kellett rákölteni/73.000.Ft./ A szelepszár szimering miatt 5000 Km-ként 1 lityi olajat kellett betölteni. A vízpumpa taknyolt egy kicsit, de a csere után is fogy belőle a víz. De így sem melegszik, és egy bizinyos szint után már nem folyik tovább. Nyomát nem lelni hogy hová tűnik a víz! Az I-es fokozat nagyon rövid. A fogyasztás kiválló ,átlag 6.5- 7 liter.
Hibalista
- hátsó futómű tengelycsonkok 73000.Ft-.
- Csomagtartó teleszkópok 6000.Ft-.
- Vízpumpa 11000.Ft-.
- Szelepszár szimering+ síkolás 20000.Ft-.
- Izzó hegyek cseréje.
Ide hordtam szervizbe
Egy haverom megbízható és jó!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Toyota vagy mazda |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
