Egy kalap s..r egy borzalmas rémálom!!!!!!
Szöveges ítélet
Sajnos a hibamennyiségek figyelembevételével úgy t?nik,
sikerült akkor kifognom egy gyári "selejt" ?sszvért.Szerencsére
a javításokért nem kellet fizetnem,de azt a bosszantó kilenc
hónapot amit a szervízbe jártam rendszeresen,attól igazán
megkiméltem volna magam.(A legdurvább jelenség az 77km-er
megtétele után benzinkút és 13.6l üzemanyag.Nem vicc!!!!!)
Hibalista
- Computer csere,Injektor csere,Katalizátor csere, Lambdaszonda csere,Digitális óra csere,Váltó f?darab csere
- kétszer"keményen akadozó és reccseg? váltó".Jobb els? ajtó
- beázása,és nehézkes csukhatósága.Ezeket természetesen
- garancia keretén bel?l cserélték.MÉG JÓ!!!!!!
Ide hordtam szervizbe
FRÉDI&BÉNI. Üll?,4-es f?út.
Nagyon segit?készek és a körülményekhez képest rugalmasak
is.Külön kiemelném Szabó János és Solti Tamás nevét a
segít?készségükért!!!!!!!!!!!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 97850 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | PASSAT | Következő autója? | PEUGEOT 406 3.0V6 LIMUSIN |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
