A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1,4 XN Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi igavonó

Szöveges ítélet

Mióta elektromosan kiadta minden "dühét", azóta nincs vele különösebb gond. Jó a formája, designja. Hiába hétéves, a formája nem avitt. Kényelmes. Túlontúl is. Hosszú úton nagyon kell vigyázzak el ne aludjak a kényelmes ülésben. Mivel alacsony jól rátapad az útra és nehéz kihozni a sodrából. Viszont lassú mint a dög. Lehetne azt is mondani, hogy el?kel? uras a tempója, meg hogy Úriember nem rohan. 1,4-es motor, 75 lóer? egy kombinak? Viszont ha egyszer elindul... 170-et simán megy. Ha rendesen szervizelik és tél végén megkapja az alváz- és motormosását azt meghálálja. Id?nként kap 98-as benzint egy évben 1 max 2 alkalommal, az kipucolja a motort és utána 2-3 hónapig szép finoman muzsikál. Nagy hátránya 1998-as példány létére, hogy nincs légkondija, így nyáron kikelti az ember tojását.
Poén a végére. Modjuk attól padlót fogtam, hogy amikor a hátsó ajtóba hangszórót szereltettem kiderült, hogy csak a baloldalinak van kihúzva gyárilag a kábel!

Hibalista

- Kétszer volt gyújtótekercs cserén. (22 000 Ft bruttó + munkadíj) Érdekes, mindig ?sszel jött el? ez a baja, mikor is beköszöntött az es?s évszak. Az Autóklubba a negatív testkábele miatt kellett belépjek, ugyanis az eloxidálódott aluszem miatt ment el az áram a kocsiban. Tökorrú franciák alu roppantóbilincses szemet tesznek a vörösréz huzalra! Naná, hogy oxidálódik mint a bolond.
- A 75 000-es szervizen leng?karok cseréje elöl. Darabja 24500 Ft + 14500 Ft munkadíj. Hurrá szép az élet!
- 40000-es és 75000-es szerviznél els? gumiharangok cseréje felváltva.
- Vezet? oldali ajtóban kábelköteg csere 7200 Ft.
- 65000 km-nél középs? és hátsó kipufogónak annyi 70000 Ft. A szervizben rosszul tehették be, megüthették a katalizátoros részt mert eltörött a kerámia és csörögni kezdett, így fél évre rá katalizátor csere másik 70000 Ft-ért. Más nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Kovács
Budapest, Szentendrei út

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Autoklub
Berda József utcai állomás

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Skoda Superb
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)