Ciripelő francia
Szöveges ítélet
Az autó futóműve franciásan lágy.Oldalszélre a kocsi érzékeny.Előzésnél nem lehet rángatni az autót mert kibilleg.Érdekes hogy 1es 2es fokozatban nagyobb gázadásnál a középkonzol felől "ciripelés" hallható,mintha egy tücsök lenne a kocsiban :)Egyik ismerősömnek is ilyen autója van nála is jelentkezett a probléma.A levegőbefúfó ventillátor egyenetlenül jár.Kb ennyi ami rossz benne,vagyis nekem n em tetszik.
Jó tulajdonságai:1.6-os motorhoz képest jó fogyasztás.Országút 110es tempónál 7.2L,városban 8.5L,autópálya 130as tempónál 7.5L.Hosszú úton is kényelmes a gerinctámasznak és a plüssüléseknek köszönhetően.Mivel az autó 4ajtós,méretéhez képest nagy csomagtér (kb 400L)
Folytatás(2008.03.31.)1 hete pénteken hazafele úton lerobbantam a kocsival,szétment a kuplung...Most van a kocsiban 189ezer km,h reális-e a csere??ki tudja....lehet....
(45ezer ft volt az alkatrész hozzá)
Hibalista
- 130000km-nél a jobb hátsó kerék befele kezdett dőlni/120.000FT/Több utasnál a gumi beért a fékdobba.A motorból kitört a klimát hajtó ékszíjtartó korongja./30.000FT/A féklámpa rendszeresen végig világított,3szor cseréltek benne valami 5000ft-os alkatrészt.Bal oldali tompított izzót 72000km alatt 4szer cseréltem/1200FT/
Ide hordtam szervizbe
Mivel a családban van autószerelő,ő végzi az autó karbantartási munkáit.A fenti árak ezért munkadíj nélkül értendők.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 72000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ibiza 1.3GLX | Következő autója? | Mazda 6 2.0dízel,Nissan Navara 2.5dízel |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
