A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 306 (1993-2000)

306 1,6 XN 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Az oroszlán azért jó, mert jó!

Szöveges ítélet

A véletlen műve volt hogy megvettem a kocsit,mert nem ezt a tipust kerestem.Mindenki csak ócsárolta a francia vasat,(csiga zabáló,stb...)és isten volt a német.Hát ezelőtt az astrámat már kellett húzatni, míg itt csak még én húzattam eddig.(kop, kop, kop)Sajnos az előző tulaj nem nagyon kímélhette szegényt, és a kereskedő, ahol vettem, tuti hogy tekert az órán vissza.De még így is tetszett azzal a kis esztétikai hibákkal.Még használom igazából, de amit tudok hogy a hátsó futóműve cserére fog szorulni megint amit nem kis összegért csinálnak meg.Egyszer már cserélte a kereskedő gariba,de ez olyan is volt.Nyilván nem újat tettek bele, mert akkor lassabban gazdagodna meg.Ugyanis a gumi beleért a jobbos kanyarban egy picit a műanyag dobba.A csere ára 75000-be kerül.Kupplung kinyomó csapágy csere viszont volt de ez 6000 ft-ba került.Valaki az egész szettet kicseréli benne,de minek ha jó.Elektronikában csak annyi baj volt hogy elnyíródtak a jobb ajtó és kasztni között átfutó kábelek.Valami nagy okos szaki szarul tette vissza a csatlakozót.Ha kinyitottam az ajtót egy bizonyos szögig akkor lejöttek az ablakok.Még jó hogy le nem égett a kocsi.A biztik csak úgy repkedtek.A műszerfal izzók néha megadják magukat és nehézkes a cseréjük.Más baját nem tudok felhozni és emiatt kellemesen csalódtam benne.Fogyasztás elég jó, ha nem nyomod neki,de 3000 fölött már elkezd zabálni.Azért hirtelen előzésbe nem kezdenék vele az ereje miatt.Az autó kényelme hosszú úton derül ki igazán.Az astrát ugyan nem veri de,1500 km-t lenyomtam egybe egy alkalommal.A klíma javítása után (ami 12000-be került)pöpec kis jószágnak tartom.A rossz tulajdonság talán az hogy az utastérben a műanyagok hangosak,bár ez betudható a jó hazai utaknak is.Az ülések szintén.Menet közben azért tud zavarni.Ezt eltekintve szeretem,mert még nem hagyott cserben sehol és indult ha kellett menni valahova.Ráadásul a csajoknak is tetszik, ami nem egy utólsó szempont.

Hibalista

- Hátsóhíd csere(gariba ment):75000
- Kupplungkinyomó csapágy:6000
- Klíma töltés és jav.:12000

Ide hordtam szervizbe

Egyik haver otthon javítgat, hozzá vittem.Ha baj volt mindíg azonnal megcsinálta.És ért is hozzá mert szakmája és hobbija is egyben.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Dankai és társa kft.
Elismerték ugyan a hátsó hidat de kókányoltak csak.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra F Következő autója? Rover 620 v. 75
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 306 1993 (1993 - 2001)

További ítéletek (167 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)