A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 305 (1977-1990)

305 1,3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kopottas külcsín, valódi érték

Szöveges ítélet

Amennyiért vettem, annyi pénzt megért. (55 ezer Ft) S?t! Amiket lehet kapni 500 ezerig, azok sem jobb autók általában.
A futóm?ve még ezeken az utakon is kényelmes, emellett még kanyarodni is lehet vele. Nagyon el van találva, az enyém kombi, a hosszleng?kar kifejezetten kellemessé teszi az utazást. És nem dülöngél a kocsi kanyarban.
Különösen jó tulajdonsága még a kombinak a tényleg nagy és tényleg jól variálható raktér. Engem annak idején ez is befolyásolt. A legtöbb mai kombi, egyter?, ötajtós, stb - nevezzük, ahogy akarjuk - osztottan dönthet? hátsó üléssel rendelkezik, de már ritkább, hogy TELJESEN síkba fektethet?k a hátsó ülések, és még ritkább, hogy nem kell kiszedni az ülést ehhez. Ezt a következ?képpen érték el: az ül?lapot el?ször el?re hajtjuk, így maga az ül?felület az els? ülésekhez simul. Ekkor be lehet hajtani az ül?lap helyére a háttámlát. Ha így teszünk, kapunk egy kb. 180 cm hosszú, 110 cm széles (!) felületet, ahová pakolhatunk (vagy éppen alhatunk is a kocsiban). És a praktikusság ezzel nem ért véget. A csomagtartó ajtaja úgy nyílik ki, hogy nem hagy peremet. Csak annyira kell magasra emelni a csomagokat, amilyen magasan a csomagtartó alja van.
Szintén nem látszik egyb?l az autón, de nagyon kényelmes. Ehhez hozzájáruk a futóm? is, de az ülések is tökéletesek - annak, aki nem oldaltartás-centrikusan vezet.
És nem látszik az sem, hogy a szell?zése nagyon jó. Tavaly nyáron 80 körül már felterekert ablakkal mentem - anélkül, hogy az autóban klíma lenne.
Alapvet?en ezt az autót Franciaországon kívül arab országokba exportálták, északra nem nagyon. Ennek megfelel?en nem lehet felforralni a h?t?vizét, viszont a f?tése nagyon gyenge. Az enyém különösen, de a 305-ös klub többi tagjának sem igazán er?s.
Van klubunk is, itt: http://305.warez.hu
A motorja finom darab, alapjáraton meglep?en csendes, mai kiskategóráis autóknál nem zajosabb. A fogyasztása városon kívül t?rhet?, 5,5-6 liter, városban 10 körül alakul. Ez ma már soknak számít egy egytonnás autó esetében, de egy ekkora térkínálatú autó esetében viszont barátságos.
A motor ezzel együtt nem az álmom. Könnyen felpörög, de ahhoz képest, hogy nyolcszelepes, a legnagyobb nyomatékát - kemény 96 Nm-t - 3750-en adja le. Az 1,5-ös 3000-en ad 120 Nm körül. Újabb fejlesztés, sokkal jobban megy az 1,3-asnál, és állítólag nem fogyaszt többet. Aki teheti, keressen inkább 1,5-öst, ha benzinesben gondolkodik. Van még 1,6-os és 1,9-es benzines is. Az 1,6-os fogyasztja városon kívül a legkevesebbet, nyomatékos, és ennek már ötsebességes a váltója. Azért választottam az 1500 köbcenti alatti motorok közül, mert budepesti fiatal vagyok, akit a biztosítók kegyetlenül megvágnak. A kötelez? meg ugyebár kötelez?.
Miért vettem mégis 1,3-ast? Mert ennek az autónak volt a vételára kell?en alacsony, megfelel? állapotú karosszéria mellett.
Így utólag nagyon nem bántam meg, hogy megvettem, egyedül az ezeröcsi hiányzik. De nem baj, Koppány kipufogóval és az ezeröcsi légsz?r?házával vettem, így a virtuális lóer?k kárpótolnak.
A klíma azért jó lenne, megnyugtatna, ha lenne benne légzsák.

Hibalista

- Önindító - 18000, bontottan, beszerelve
- Fékmunkahengerek hátul - darabja 2500 illetve 4000 Ft + beszerelés, de ezt nem számítom, mert egybe volt kötve a fékpofák cseréjével
- Gázteleszkóp a csomagtérajtónál - 1000/ db, bontott
- Beázott gyújtáselosztó - nem kértek érte semmit

Ide hordtam szervizbe

Álmos Ákos Tamás (260-04-09, Budapest, X. Maglódi út)
A határid?k rövidek, és be is tartja. Az árak korrektek, és ami a legfontosabb: ÉRT a francia autókhoz.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Gosztonyi - Kapy út
Bizonyára értenek a francia autókhoz, mert ezzel foglalkoznak évek óta, de túl jól megy nekik ahhoz, hogy tíz évnél régebbi autóra ránézzenek. Ha csak egy fékbetétet szeretne az ember velük kicseréltetni, már azzal kezdik, hogy milyen típusú Peugeot. "305-ös - ilyen régi autóval mi már nem foglalkozunk." Egészségükre.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1983
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 198000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 - de cégesen és egyéb módon sokféle autót vezettem már Következő autója? Amire pénzem lesz. Ahhoz, hogy tényleg jobb autót vehessek ennél, legalább másfélmillió kellene.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 305 1977

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)