Az Öreg Kombi
Szöveges ítélet
Az autót olyan cuccolós munkásautónak, valamint szőlőbejárós-rosszúton közlekedős gépnek vettem. A vétel előtt is, de az elmúlt tízezer km-es használat alatt pláne nagyon tetszett. Jó érzés vezetni, voltam vele öt-hatszáz km-es túrán, melóban heti szinten legalább 600 km-t teljesít. Tankolom, olajat-szűrőket cseréltetem, megy. Mivel az első ülések vmi régiopel ülésekre lettek kicserélve, ezért az eredeti üléseket nem ismerem, de ezekkel az ülésekkel is kényelmes.A hátsó tere hatalmas, főleg lehajtott ülésekkel, akár aludni lehetne benne. Ami még nem eredeti benne, az a motor meg a váltó. A motor egy Citroen bx-ből való 1.9D, ami elméletileg -kisebb eltérésekkel- ugyanaz, mint az eredeti, a váltó egy Peugeot MI16-ból való, az előző tulaj elmondása szerint azért, mert ez hosszabb váltó, és magasabb lett így az autó utazósebessége- való igaz, a 120km/h-t simán tudja tartani, de inkább Ő nem sietősen menne, ami 70-100km/h közötti utazót jelent. Összességében arra a célra, amire kell nekem, tökéletesen megfelel, egy bulis öregedő autó, amit nem drága fenntartani, és az ember nem sajnálja telepakolni, padkára állni, földesúton csapatni, és mindig jó érzés vezetni.
Hibalista
- Adagoló tömítéseinek cseréje, üzemanyag-rendszer kitisztítása, ezek mind annak a következményei, hogy kipróbáltam, hogy az autó hogyan megy étolaj-gázolaj keverékkel. Miután ki lettek cserélve az adagolón a tömítések, elég jól. :-)
- Viszont a fentiek nem az autó hibái, hanem az enyémek.
Ide hordtam szervizbe
Preisendörfer György - Szulimán
Ügyeskezű, minden felszerelése, szerszáma van, gyors, és olcsó.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 330000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 206 1,4 Hdi | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
