Méltatlanul megvetetett motor, mélyluxus.
Szöveges ítélet
Nem szeretem, ha ismeretlenül leszólják a "francia" autókat. 3 éve van nálam a kocsi, és fantasztikus. Megjárt hosszabb európai utakat, nem hagyott cserben, sosem állt le az út szélén.
Mostanában olvastam a THP motorjáról, minthogy folyamatosan beteg, rizikós stb. Ez valószínűleg igaz, sok tünet nálam is jelentkezett (motor remegés, olajevés), de összevetve más 10 éves, 200 ezres autóval, nem látom be, miért rosszabb a híre. Ja, a motor német (BMW), nem francia.A lenti hibalista volt 197 ezer kilométerig az összes javítanivaló 3 év alatt, az internetes források 100 kilométer körül már a gép haláláról írnak
Nem sportkocsi egyébként, nem volt szempont, hogy mennyire tudom kihuzatni, de a urbó azért otthagyta azokat, akiket kellett.
Kényelem: ebben a kategóriában verhetetlen, az ülések, a head-up displáy, a kozépkonzol (amely a kopogósműanyagos suzuki-, toyota-, skoda-hívők szerint túl sok helyett vesze el :) ), a panorámatetők, a halk motor, a felfüggesztés, én nem is értem, hogyan lehet más autóba beülni. (Megtettem mostanában is próbaképpen, az újautópiacon a 10 milliós SUV kategóriában csak kapaszkodnak utána, tényleg teljesen őszintén.)
Egyszóval átlagos megbízhatóság, kategóriaszinten mélyluxus. És a környezete 95%-át leuralja kinézetben. (Egyébként sötétszürke, krómcsíkokkal, úgy mondjuk nem nehéz.)
Hibalista
- Vezérműlánc - Futómű-csapágy - Trafó - Lambda-szonda
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
