A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 208 (2019)

208 1.5 HDi VAN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szipipeti - fürge igáslova

Szöveges ítélet

Munkahelyi kocsi. Céges. (Lízinegelt). 18.000 km-el vettem át és a kb.: 2.5 év alatt most tartunk 57.000 km-nél.
Nem sok, de ennek 85%-a főváros belvárosi és reggeli/esti csúcsforgalmában. Néha van némi autópálya. (akkor persze tartós 130). A szokásos kommerszfehér. Két személyre vizsgáztatva, gyárilag kisteher kialakítással.
Tapasztalatok:
Raktér: Első üléssor mögött rács, és a raktérben egy műanyagburkolat. Recés, kicsit nehezen tartható tisztán, csúnyán is karcolódik. A rács a magasabb termetűeknél megakadályozza a teljes kihasználhatóságát az ülések állíthatóságának, nekem a 175 cm-el még jó, de magasabbaknak okozhat gondot. (mégis csak egy kisautó). Egy csőkeret tartja a raktérburkolatot a hátsó üléssor helye felett az ablakok alsó vonalban, már kicsit meglógósodott, fáradni látszik. Ezek behatárolják az amúgy sem hatalmas rakteret. Egy nagyobb gyümölcsösrekesz a kötelező dolgoknak, és egy nagyobb utazótáska a munkásruhaszettnek el is foglalja közel a felét a raktérnek. Ezek állandóan bent vannak. Még egy infó: a gyár a két hátsó ajtóról nem spórolt el semmit, ott a könyöklő/ablakemelő a teljes értékű ajtóburkolat mindkét hátsó ajtón. (Ezek szerint olcsóbb végig tolni így a gyártósoron, mint egy pucér műanyagot gyártani fele/harmada súllyal, fix ablakkal?)
Futómű: teljesen meg vagyok vele elégedve, fekvőrendőrt nem szereti, de normál körülmények között teljesen megbízható minden legális sebességtartományban. Kényelmes „kiautós”.
Kormány: sokaknak nem tetszik a kis méret, de nekem szimpatikus, nem foglal sok helyet, áttételezéssel sincs semmi gond. Hirtelen váltásokra a futóművel együtt jól reagál. Kis karosszéria mérettel igen jól manőverezhető. És ami a lényeg, viszonylag könnyű, gyors a parkolás a belvárosban, parkolóházakban.
Karosszéria: kapja a parkolások során az ajtórányitásokat, rátolatásokat, van bő 4-6 ilyen sérülés. Nagyon könnyen lepattan a fényezés. Gépháztetőn „A” oszlopon már kb.: 20-25 kavicsfelverődéses fényezéshiba.
Motor: Évente, vagy 25e-ként a kötelező olajcsere, ez alatt gyakorlatilag „0” az olajfogyasztás. Túrbóra igyekszem vigyázni, nem pörgetem hidegen, pálya tempó után 1-2 percet üresben járatom. A cirka 40.000 km alatt megevett kb.: 30 liter AdBlue-t, olajat nem kellett utántölteni.
Váltó: áttételezés jó, de egy 6-ikat elviselne. Motorerő is bírná, ez esetben lényegesen kisebb fordulaton lehetne a 130-at tartani pályán. Addig (különösen városban) kellően fürge, de 130 környékén már veszít a vehemenciából.
Beltér: 2 embernek éppen elegendő, bár az utastér elrendezések nem teszik „munkásautóvá” Látszik eredeti verzió mire készült. Műszerfal nincs túl bonyolítva. Szükséges dolgok rendben vannak, üzemanyagszint jelző pontos, 1 köz kb.: 6 liter, ez normál 100 km hatótáv. Jól tervezhető. Központi kijelzőre fórumokon sok a panasz.
Ami jól működik: telefon (iPhone és Android) könnyen csatlakozik, kormányról és érintőkijelzőről is szépen kezelhető. Rádió inkább átlagos, hangszórók még annyira sem, mindegy, szól.
Néhányan panaszkodnak a bonyolultságára, (keréknyomásőr, klímavezérlés, ect…) Én bele sem mélyedtem, telefont, rádiót kezelje. Másra nincs szükségem. Tény első nekifutásra bonyolult lehet. Elméletileg fogyasztást figyel, statisztikázik és egyéb más apróságok stb.
Tapasztalt hibák: jobb első menetfény izzója néhányszor kiégett, a foglalat csatlakozóinak kijjebb feszegetése orvosolta a problémát, azóta nem jelentkezett.
28.000 km-nél parkolás közben nekimentek a nem behajtott tükörnek – a bérbeadó szervizelte.
35.000 km környékén elkezdett valami rezonálni egy jellegzetes fordulatszámnál a műszerfalon belül. Ez néha előjön.
48.000 km-nél a szivargyújtó melletti USB csatlakozó ajzat becsúszott az üregbe, még nem szedtem szét, annyit nem ér. Kell egy 3-as elosztó enélkül is: céges és priváttelefon töltés, illetve DashCam.
50.000 km-nél komplett fékbetétcsere volt.
+ 2 defekt
+ 3 ízzó
Ami nem tetszik és máshogy csinálnám: sofőr részére a bal láb helyére gumiborítás, csak a csupasz szőnyeg van, rögtön dzsuvás. Jobb ajtó elektromos emelője nem automata, nyomni kell folyamatosan, lehetne! Start/stop rendszer érezhetően spórol a dugókban, de nem egy kifinomult megoldás, automata váltóval jobb kombó lenne.
Fogyasztás átlag: 5,85 L/100 km.

Hibalista

- jobb első menetfény izzója néhányszor kiégett, a foglalat csatlakozóinak kijjebb feszegetése orvosolta a problémát, azóta nem jelentkezett. - 28.000 km-nél parkolás közben nekimentek a nem behajtott tükörnek – a bérbeadó szervizelte. - 35.000 km környékén elkezdett valami rezonálni egy jellegzetes fordulatszámnál a műszerfalon belül. Ez néha előjön. - 48.000 km-nél a szivargyújtó melletti USB csatlakozó ajzat becsúszott az üregbe, még nem szedtem szét, annyit nem ér. Kell egy 3-as elosztó enélkül is: céges és priváttelefon töltés, illetve DashCam. - 50.000 km-nél komplett fékbetétcsere volt. - + 2 defekt - + 3 ízzó

Ide hordtam szervizbe

Peugeot CarNet - Csepel, Védgát utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? L400 Következő autója? 308 SW 2.0 HDi 2015
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 208 2019 (2019)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)