A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 207 (2006)

207 1.4 VTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Street fighter

Szöveges ítélet

Pozitívumok:

A kocsi tökéletesen megfelel annak, amire tervezték. Városi harcos. Jól gyorsul 0-ról olyan 70-ig. Pörgős kis motor, lehet vele szlalomozni. Szeret lámpától lámpáig gyorsulni. Viszonylag kopmakt. Kicsi autó, de azért mindig megoldottuk valahogy, hogy elférjünk benne. Sosem hagyott ott az út szélén. Könnyű vele parkolni. Ennyit a pozitívumokról.

A bajok:

Félévente olaj pótlás/csere kell neki. Megeszi az olajat. De szervízek egybehangzó véleménye szerint ez teljesen normális. Indokolatlanul sokat fogyaszt (akkor is, ha valaki óvatos duhaj). Nem autópályára való. 140 felett elszáll a fogyasztás (9,5 - 10 liter) és zajossá válik. 150-nél már kimondottan erőlködik. Rosszul viseli a terhelést is. Én 75 kg körül vagyok. Ha mellém beül apám a 100 kilójával, az már igencsak megérződik a teljesítményen, de még az is, ha hátra bepakoljuk az 50 kilós kutyát. A tengelytáv kicsi, vagy a kiegyensúlyozás nem jó, de kanyarban nem ad túl sok biztonságérzetet (bár azért dolgozik rendesen, sosem hagyott cserben).
Kényelem szempontjából ezt a kivitelt nem vitték túlzásba.
A javítás és az alkatrészek nem olcsók. Ráadásul a motortér kialakítása sem könnyíti meg az ember dolgát. Egy izzó csere sem egyszerű... Márpedig eszi az izzókat is, akár csak az olajat. A márkabolt szerint is típus hiba ugyanis, hogy néha kicsit túl sok kakaót ad az elektronika az égőkre... Ez pedig nem segít sokat az élettartalmán...

Az autó relatív elég kevés kilómétert ment, így hiba sem volt vele sok, de az látszik rajta, hogy az évek alatt a kopó felületek az utastében azért így is megfáradtak. A 16 éves Octáviám jobban néz ki belülről... (nem ergonómiai értelemben, mert abban jobb a francia, viszont a kilincsek a felületek stb. elöregedtek kevés használat mellett is).

Alacsony. A magyar utak nem a barátai: a legkisebb kátyú, vagy a legjobb minőségű földút is okozhat kellemetlen meglepetéseket, szíve szerint ez az autó csak verseny pályán szeretne menni még ha erre teljesen alkalmatlan is (merni kell nagyot álmodni). Parkolásnál, ha orral a patka felé állunk nagyon kell vele vigyázni, mert pikk-pakk letéphetjük a lökhárítót a legkisebb járdaszegélyen is!

Nagyon laza, nagy holtjátékú a váltója üresben. Hidegben nehézkesen kezdi a napot. De pontos. Viszont az is érződik rajta, hogy később ez lehet az autó gyengéje. Ráadásul én szerettem, de aki a feszes váltókhoz van szokva, az utálni fogja ezt a lötyögős stílust.

Kicsi a vezető tere. Én csak 170 cm vagyok. Nekem még kényelmes volt éppen hogy. Nagyobb embereknek biztos komoly fejtörést fog okozni, hogyan állítsák be maguknak az ülést és a kormányt és a ki és beszállásnál is okozhat kényelmetlenséget.

Apróság lehet, de a gyári hangrendszer hiába a hat hangszóró, említésre sem méltó. Autópályán pedig olyan hangos a kicsike menetzaja, hogy értelme sincs bekapcsolni.

Összegzés:

Alapvetően jó autó városi használatra (kompakt, sosem hagyott cserben, dinamikus), de sokat fogyaszt, drága szervizelni és nem szereti az autópályát. Ár/érték arányban egyáltalán nem jó választás szerintem!


Hibalista

- Kopó alkatrészek, - Kipufogó cső 1x - Kipufogó felfüggesztés javítás 3-4x - Eszi az olajat, mint a disznó!

Ide hordtam szervizbe

Budán az Bécsi útnál. Kritikán aluli.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Több márka szervizben is járt. Végül csak a Dózsa György út jött be. A többi említésre sem érdemes. Ez az egy korrekt, de cserébe drága.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (4) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 77000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 306 Következő autója? Octávia
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 207 2006 (2007 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)