Never ending dream után a fekete leves
Szöveges ítélet
Van szerencsém megosztani azt a számomra bizonyított tényt, hogy a franciák megtanultak autót gyártani. A 206-os után egy 207-es "never endig dream". Minden porcikája tökéletes, rendesen összerakták, semmit sem hagytak ki belőle, szerintem. A váltója egy 206-os után, mint kés a vajban. Zsír! A sebbességfüggő szervó biztonságos vezetési élményt nyújt. Mondjuk a tükrökkel nem vagyok kibékülve. Elég érdekes a tükörlap formája, viszont nem torzít!
Nem volt annyira rossz a 206-os sem, de a 207-es már nem egy összetákolt francia autó.
Részemről kellemes csalódás a Peugeotban:) (na ez most már csak részben igaz)
..............és felébredtem 12000km után! Senkinek sem ajánlom, mert egy ipari frosh! Kivillant a szervízlámpám "ANTIPOLLUTION FAULT" (környezetszennyezési hiba) az utitársam, igaz nem rángat az autó, de bármikor otthagyhat az út szélén!!!! Kilazult egy hővédő lemez, valahol a kardánbox alatt, most meg valami úgy kopog valami a jobb első futóműben, mint ha valaki kalapáccsal verné a felnit.....továbbá kaptam egy visszahívásos levelet, hogy a generátor cserére szorul, mert meghibásodhat. JA, a generátor hiánycikk, 3 hete várok rá.
Most már csak a hitel köt ehez a sz@rhoz, különben már rég felgyújtottam volna..........
.....még nem temetem el ezt a tipust. Talán meg tudom még szeretni. Jó kis kocsi ez, kicsit eltúloztam a fenti véleményem.
......pedig el fogom temetni, méghozzá fejjel le felé! 16820km-nél otthagyott ez a szar az út szélén, vízhőfok mérő meghibásodással. Pont amikor a kislányomért siettem volna a kórházba. A kocsit megcsinálták az út szélén.
Vettem egy robogót, inkább azzal járok dolgozni. Viszlát 207-es fostalicska, valamikor összel.
Hibalista
- Még semmi(mondjuk csunya lenne)
-
- 12ezer km után:
- Hővédő lemez fellazult(majdnem leesett)
- Kopogás a jobb első futóműben
- Generátor csere(majd ha legyártják a franciák) időközben megcsinálták
- "ANTIPOLLUTION FAULT" (6 hónapos autónál, vicc) Nem fogjátok elhinni, de meggyógyult magától:)
-
- 2008.01.11.
- 12680km után első olajcsere. (majdnem féláron ahoz képest, amit Üllőn mondtak)
-
- 2008.03.28.
- otthagyott ez a szar az út szélén. 16820 km-nél ugyan is megadta magát a vizhőfokméró gomba! Aranyos, mi? Gariban, az assintance jött mint a szélvész, és ott az út szélén pikk-pakk kicserélte. Le a kalappal a monori szervizes csávó előtt.
Ide hordtam szervizbe
Egy pest megyei márkakereskedésben vásároltam az autót. Résen kell lenni, mert majdnem behúztak a biztosításokkal. Rám akartak erőszakolni egy kötelezőt, ami 3-szor lett volna drágább, mint a jelenlegi. Azt mondták, hogy nincs más. A szomszédom egy biztosítási bróker. Hirtelen lett 6, vagy 7 ajánlat a brókernél, így megkötöttem a számomra legkedvezőbbet, és átvettem az autót. De azért még az utolsó előtti napon is bepróbálkoztak a méregdrága biztosítóval.
Hiába, a jutalék nagy úr......
A márkakereskedés a Üllőn található és a "két kőkoszaki szaki"-ról kapta a nevét.Lehúzós banda, akkor lássam őket, amikor a hátam közepét.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Peugeot Sárkány Bp Nagykőrösi út
Profi szervíz hozzáértő csapat, tényleg kicserélik azt, amit a számlára írnak, bemehettem az autóhoz és összeharverkodtam a szerelővel. Azt hittem eddig, hogy csak a mesében van ilyen....
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 17600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | OPEL Tigra 1.4 16V | Következő autója? | Tigra!! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
