Második új autóm
Szöveges ítélet
Kényelmes, viszonylag jól megy, bár nem sportautó, jó vezetni.
Hátul inkább csak négyüléses.
Szeretjük, nekünk kettőnknek tökéletes, apró figyelmességek vannak benne, pl ha megy az első ablaktörlő esőben és hátramenetet kapcsolok, automatikusan töröl egyet a hátsó ablaktörlővel is.
Amikor lesz benne több km, bővítem.
Update 100000 km:
Hiba nincs, illetve az Osram Ultralife izzókon kívül bármi más típusút zabál, de mivel erre rájöttem, így ezzel sincs gond. Amúgy mindenhol könnyű cserélni, jól hozzáférhető.
Megszületett közben a gyerekünk, így már három személlyel használjuk, egyszerű benne az isofix ülést használni, jól elfér. A csomagtartó kicsit szűkös már, azonban eddig még mindig megoldottuk, azóta kalaptartó nélkül használjuk, így bővíthető felfelé :)
Futóműve bírja Budapestet, nem kellett még hozzányúlni, csak egyszer állítani.
Rendszeresen cserélem az olajat 20000 km-enként Total Quarz 9000 INEO ECS-re, szűrőkből Sofimát kap mindig, olajfogyasztása újkora óta kb 1l/ 10000 km, szerintem ez teljesen elfogadható, legalább picit frissül az olaj két csere között. Kötelező és Casco olcsó rá. A motortér alján lévő műanyag védő(?)lemez picit berezonált, két helyen kábelkötegelővel rögzítettem pluszban, azóta ezzel nincs gond. Belül nem nyikorog, de a csomagtartó gumitömítése kicsit nyikorogni kezd rossz úton, ilyenkor kap egy kis hintőporos kezelést és elhallgat pár hónapra. Szerintem ezek nem hibák, csak szeretek utánajárni dolgoknak. Fogyasztását írom pontosan, 5,76 l/100 km. Kicsit sok, de igazából nem figyelek rá oda. Amúgy sima országúton 4 körül eljár, de ott járok legkevesebbet, városban 6, autópályán 130 km/h körül 5,5 a fogyasztása, 140-150-nél 7. (Kizárólag Németországban természetesen, de amúgy tényleg ott mértem le.)
175000 km:
Hiba semmi. Most pár hónapig áll mert a bankkal vitázunk, aztán majd meglátjuk.
Olajcserével átálltam Eneos 5W40-re, ebből csak 0,5l a fogyasztása 15-20000 km-enként. Kárpitok újszerűek, ülés szivacs tökéletes. Lengéscsillapítók, futómű alkatrészek gyáriak, nem kopognak, nem kötyögnek.
Hibalista
- Toronycsapágyat kellene cserélni, valószínűleg kissé berozsdásodott már. Nem húz oldalra, csak parkolóban manőverezésnél kicsit nyikorog. azt hiszem 175000 km után ez belefér. Igazából semmi baja, a rendszeres javításokat kell megcsinálni rajta csak. Picit a kormányon a hüvelykujjnál egy 5 Ft-os méretben megkopott már a kormány, de kap majd egy bőrözést. -
Ide hordtam szervizbe
Peugeot City Budapest, Dózsa György út: Mindenre értelmesen válaszolnak, segítőkészek.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
AutóVáros Budapest
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Logan | Következő autója? | C4 Picasso |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
