A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 207 (2006)

207 1.6 HDI Sporty 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

fürge szépség

Szöveges ítélet

Az autót kb 40000km-el vettem meg, akkor 1 évesen, azóta 20.000 km-t tettem bele.
Pozitívumok: ezzel a motorral (110le HDI) fürge kis jószág, jó a nyomatékal, könnyedén viszi a több mint 1200kg-os kocsit. Fogyasztása lábtól függ. Finoman vegyesben 5,5l/100km is kihozható belőle, ha mész is vele, akkor ez kb 1-1,5 literrel több. A mérője kb fél literrel kevesebbet mutat, mint a tanolásnál mért adat.
Nagyon kényelmes, iszonyat jó a kanyarstabilitása (16os kerék 195/65), de rossz úton elpattog a kerék, eddig egyszer tört ki a hátulja, de akkor kb 90-el vettem be egy éles kanyart. Az ülések ezen a felszereltségi szinten nagyon kényelmesek és jó az oldaltartásuk.
Tetszik (nekem új volt), hogy mindent kiír a kocsi a fedélzeti computerre: ha a lámpa kiégett, ha az ajtó nincs rendesen becsukva, ha az öv nincs bekapcsolva, stbstb, mindent.
Apropó övjelző. A fed számítógép alatt van egy sor kijelző, ahol indulásnál megmutatja, hogy kinek van az öve bekacsolva, valamint az első két ülés súlyérzékelős és ha ülnek benne és nincs bekötve az öv, elkezd sípolni, meg villogni egyre hangosabban, amíg be nem kötöd magad. Ez sokak számára marhaság, de nekem nagyon tetszik (én a bekötős fajta vagyok).
A helykínálat megítéslése szubjektív. Szerinetm nem kicsi a kategóriához képest, 4 átlagos méretű ember elfér benne. de hosszú útra értelemszerűen azért 2en érdemesebb elindulni vele, mert a csomitartó ugyan optikailag nagy, de azért sok csomag nem fér el benne.
Negatívum: nagyon zavar, hogy minden zörög benne. Olyan mintha már 10 éve nyüstölném. Nem ismerem a peugeutokat, de a 10éves clio szintjén van (kis túlzással). Olyan, mintha esne szét a kocsi. Ez persze lehet hogy csak az enyémnél van így, vagy csak az én fülemet zavarja nagyon.
Én hiányolom a tempomatot, lehet hogy utólag belerakatom.

Menettapasztalat: az autó érezhetően teljesíti a 10mp-es gyorsulást, de ami kellemesebb, az a nyomatékfröccs, amit 1800-as fordulat körül kezd leadni, ekkor rendesen megrántja a kocsit. Nagyobb gázadásnál már ezalatt túltölti a turbót, aminek hatására egy pillanatra 240-ről 260NM-re növeli a nyomatékot.
Végsebessége GPS szerint valamivel 190 fölött van sík úton. Városi kocsi, ez látszik az áttételezésen. Autópályán hiányzik a 6 seb. váltó, mert 130-140-nél klímával aránytalanul megemelkedik a fogyasztás, kb 6-7 éiterre (a 80-nál 4hez képest). 160-170 nél pedig 8 fölött kell számolni. Ezen kívól 150 fölött nagyon kezd gyengülni (ahol esik a nyomaték).
Lejár a gari, felchippelem 130Le-re és 280Nm nyomatékra és írok véleményt.

Összegezve szerintem megérte a pénzét, ajánlom mindenkinek ezzel a motorral és felszereltséggel.

Hibalista

- - A slusszkulcs kidobórugója beszart (a lényeg, hogy nem ugrik ki a kulcs), de ezt gariban megcsinálták (amúgy 20ropi lenne)
- - Egyszer kifogyott a gázolaj, majd kannából rátöltöttem és kigyulladt a motorhiba lámpa, de a szervízben azt mondták, hogy ez ilyenkor normális.
- - Kiégett 1 tompított és 1 helyzetjelző lámpa.
- - Leszakadt az anyós oldali kapaszkodó egyik fele.
- - Suhog a baj oldali visszapillantónál a szél 50-120 között.
-
- Most lesz benne 60.000km és a köv problémák merültek fel:
- - eldugult elöl a szélvédő alatt lévő lefolyó, miáltal befolyt az eső a kocsi utasterébe a szellőzőn át (mosatásokor is), én ezt megoldottam egy darab dróttal (kitisztítottam a lefolyót), de eléggé bosszantó volt.
- - az utasoldali légzsák hibajelzése 10-ből 1-2szer kigyullad (talán kontakthiba)
- - a nagyszervíznél kiderítem miért, de emelkedőn tolatásnál a kuplung felengedésekor nagyon éles sikító hangot ad ki (váltó, vagy kuplunkhiba lesz).
- - véleményem szerint sokszor indokolatlanul megy a hűtőventillátor.
-
- A 60ezres szervíz után írom a többit.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fábián (Nagyszőllősi út)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Clio Következő autója? 1 nagyobbat a gyerek(ek) miatt, pl. Ford C-max, talán S-max.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 207 2006 (2007 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)