A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,1 presence 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Városi céklafőző

Szöveges ítélet

2003-ban vettem két évesen 28e km-el, három év alatt(néhány gárdonyi kitérőt leszámítva) csak a városban használtam (napi 35-40km), beletettem 25ezret és semmi említésre métló hibája nem volt. Fél évente eljártunk szervízbe, szokásos folyadékcsere, szűrőcsere stb., de semmi okom nem volt panaszra.
A kis motor városban nagyon praktikus, mert fürge, de keveset fogyaszt, országúton viszont nem érdemes komoly előzésekbe kezdeni. 1 személlyel üresen 150 a vége, de kell egy kis idő, amig felgyorsul. Vezetőként és első utasként nagyon kényelmes, a kesztyűtartó és térsége jól ki van alakítva (elfér a telefon, pénztárca, aprópénz napszemüveg - ráadásul nem egybe rekeszbe zsúfolva), a hátul ülőknek már kényelmetlenebb, mert kemény a pad és a támlából is kispórolták a szivacsot a lábakról nem is beszélve. A csomagtartó is csak szimbólikus méretű, de egy-két sporttáska azért befér.
Sajnos a "reaktor" a dugóban állást soha nem bírta, 4-5 perc után felment 90fokra és nagy robajjal beindult a hűtő. (Előtte a 106-ban sajnos ez utóbbi gyakran elmaradt, ezek szerint ez Peugeot betegség.)

Tavaly nyáron a három hónap alatt belettem közel 20e km-t, ami valószínűleg sok volt neki egyszerre, mert az ősztől egymást érték a problémák; szeptember-féktárcsa, október-termosztát (kb. 30eFt), november-leállt két henger (77eFt). Innen kezdődött az autó sikersorozata, Újévkor utolértem egy BMW-t, motorháztető fényezés, kalapálás 30e...a javítás utáni éjszaka a telep őrkutyája felkergetett rá egy macskát- motorház, bal sárvédő és bal küszöb fényezés ismét 40eFt...Március óta újra túlmelegszik a dugóban...

Röviden összefoglalva olyan elővárosiaknak vagy vidékieknek ajánlanám, akik országúton, rövid távokra használnák, mert a nagyvárosi dugóban állást nem bírja a hűtője, a családi utazásokra pedig az 1100cme3 nem alkalmas. Alapjába véve jó kis autó, hiányozni fog!

A fenti írás élesítése óta eltelt közel 5 hónap, azóta meglett a felmelegedés oka... koplett ventillátor és hűtőelektronika csere+a kötelező vizsga díja 110eFt... egyre inkább kezd már elegem lenni ebből az autóból, de 5 hónapja nem tudok rá vevőt találni, egyszerűen senkinek nem kell beniznes használtautó manapság...

Azt hiszem módosítom is az értékelését.

Hibalista

- Féktárcsa, termosztát, leállt két henger, ad-hoc jelleggel kiugrik 3.-ból, az antenna mellett beázott, hűtőelektronika és teljes ventillátor csere

Ide hordtam szervizbe

PATAKI Autószervíz - Diósd, Angelika út
Korrekt, gyors, megfizethető

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 106 Következő autója? Polo v Yaris
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)