A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,4 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vadmacska, aki karmol és dorombol...

Szöveges ítélet

Az autót 2002. márciusában vettem át, vadonatújként, céges autóként. Mivel én vettem át el?ször az autómat, ezért szerencsém volt, hogy az ízléses zöld bels? kárpitozású változatot kaptam. A cég spórolt, így igaz, klíma, elektromos ablak, centrálzár volt benne, de ABS kimaradt, egyszer el is fékeztem a gumikat.Vezetési szokásaimról annyit, hogy 130 alatt ritkán megyek, de fékbetétet 105.000-enként kellett cserélni a standard 60.000 helyett. Az autót most adom le, már megérett a magasnyomású szivattyú is a cserére, de még mindig m?k?dik. Röviden, leültetve ezzel a motorrral is rendkívül jól autózható a járm?, még ebben a magyar valóságban is.

Hibalista

- Garanciaid?ben, egyszer kellett a kötelez? szervízen kívül foglalkozni vele, amikor kicserélték a az irányjelz? kart (garancia). 107.000 km-nél elment a levesbe a vízpumpa, (tavalyel?tt nyáron), csere. Csak 7 hetet állt az autó, mert a franciák új logisztikai rendszere összeomlott a harmadik napon, így nem jutott Magyarországra alkatrész. Ezután került be el?re az Eibach rugószett, ami "csak" kb. 20 %-kal nagyobb kanyarsebességet tett lehet?vé, igaz az elej rengeteg helyen leért(jó magyar utak!!) Bekerült egy acél kartalvéd? is, ami javított a helyzeten. Aztán kötelez? szervízek, majd 180.000 km-nél hátsó híd csere, mert a leng?kar szimeringje meghalt, majd a leng?kar is. A híd cserével egyid?ben a hátulját is hozzásüllyesztettük az elejéhez. 195.000 km-nél kuplungszerkezetcsere, majd 200.000 km-nél váltócsere, de ez nem az autó hibája, hiszen egyik gép sem szereti, ha nincs benne olaj (gariba ment ez is). Úgy gondolom, hogy ennyi km-nél a kuplungcsere sem ciki.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Autósziget Szekszárd, Palánki út 1. Középárkategóriás, rugalmas szervíz. A korábbi típusomat javító csopaki Opel Lukács színvonalához hasonló.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 230000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? G Astra Caravan Következő autója? Peugeot 406 Break HDI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)