A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.1 Open 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utolsó esély

Szöveges ítélet

Szóval 2004. januárjában vettük meg a 206-ost. A műszaki és egyéb paramétereinek feltérképezésére igazán kevés időt fordítottunk mivel a formájába, megjelenésébe teljesen beleszerettünk. Véleményem szerint kategóriája leggyönyörűbb autója!! Dinamikus motor, kényelemes belső jellemzi pedig azóta már bővült is családunk :-) de a babakocsi elhelyezést is meg tudtuk oldani. Az izzócseréket igazán macerásnak tartottam mivel kb 5 havonta cserélnem kellett és valóban rengeteg "félszemű" Peugeot-t látni az utakon (nem biztos hogy izzóhiba??H/7). Kettő műszakin is túlvagyunk már (2008., 2010.) mindkétszer előtte rázópad, fékpad (biztos ami biztos)és ennyi körülbelül elég is volt a sikeres műszakihoz. Legfrissebb élményem viszont kicsit megrendített a hitemben, miszerint a Peugeot ranglétrán szeretnék feljebb és feljebb lépkedni (308-407SW stb.stb). Pár napja észrevettem, hogy kuplungolásnál furcsa, súrlódó hangok hallatszanak a váltótól. Szerelőm azt mondta, hogy a kiemelőcsapágynak azért többet kellene bírnia 103000 km-nél, de bizakodlak, hogy mégiscsak az a baj mert azt max 10.000 ft-ból megúszhatom. Nos nem úsztam meg és az egész kuplung-szerkezetet cserélni kellett 50ezerért. Hurrá!!Közben pedig már elkezdett ciripelni a hűtőventillátorom mikor bekapcsol AJJAJJJ!! Ha kettő héttel vagy kb. 1000 km-el hamarabb megy tönkre a kuplungom akkor éppen Horvátországban ragadunk, az kellemetlenebb lett volna, na de a kis drága még hazahozott és itthon lehelte ki a lelkét, ezért adok neki még egy esélyt!!!!Imádom!!206-ost mindenkinek!!Bikicsunáj!!

Hibalista

- 1. Izzócserék kb. 5 havonta (H/7)ami talán lehet izzóhiba is. - 2. Elő-hátsó fékbetétek cseréje+első féktárcsa szabályozás (kb. 50e km után). - 3. 103.000 km-nél kuplungszerkezet csere! Munkadíjjal együtt min. 50e ft-ra lehet számítani.

Ide hordtam szervizbe

Első kötelező szervíz Üllő Frédi-Béni, utána szigorúan autószerelő ismerősöm!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lada 2105 Következő autója? Lamborghini!! Merjünk nagyok lenni!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)