A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 SW 1,4 Présence 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Trendi öszvér

Szöveges ítélet

Barátn?m szülei els? új autója. Egész élet munkája, ennek megfelel? becsben tartva. Egészen addig, amíg rájöttek, hogy kicsit drága ahhoz, hogy csak a kertben álljon. Aztán elkezdtem használni. 2 év alatt 28ezer km-t töltöttünk együtt. Megbízhatónak bizonyult eddig, csak egyszer hagyott cserben, amikor a gyújtótrafó(?) hibát jelzett, kivillant a STOP és jó ha 50-nel lehetett vele haladni. Ez a motorháztet? felnyitására megjavult, de azért a biztonság kedvéért kicserélték garanciában.
Ezen kívül semmi bajunk. Hosszú távon is kényelmes útitárs, öröm vezetni. A 75 lóer? nem egy Paks, de arra elég, hogy városban dinamikusan lehessen vele haladni és autópályán, terhelten emelked?n is tartja a 140-150-et. Apropó pakolás: ahhoz képest, hogy kisautó qrv@nagy a csomagtartója. A rekord, amit eddig pakoltam bele: két nagy hangfal, két kisebb (hangosítási Wharfedale LA-15P és EVP-S12) egy flightcase kever?vel, egy zöldségeskosár kábel, egy keyboard keménytokkal, 10 mikrofon- és 2 hangfalállvány. Kicsit lejjebb ült, de meg se kottyant neki, egyedül a hanyag pakolás miatt karcolódott meg egy kicst a hátsó ülés fém hátsó része. Viszont autóopályán így is hozta a gyári 174 km/h-s adatot
Egyedüli nagy hátrányának a légkondi hiányát említeném, meg hogy benzinnel megy, ami drága :)
Kisebb hátrányok:
-hidegen valóban hajlamos befulladni a motor
-kb 5b?l 1szer nem akarja a rükvercet, ilyenkor kicsit ki kell mozdítani a másik irányba
Kiemelném még a szerintem átlagnál jobb gyári hifit.
A köv autó is ilyen lenne, ha nem lennék szerelmes az el?z? szériás Ford Transitba :)

Update:

valamiért kezd érdekes dolgokat csinálni az elektronika: egyszer menet közben minden ok nélkül törölt hármat a hátsó ablaktörl?, másik alkalommal meg nem akart indulni, de egyáltalán nem. Ez utóbbi probléma megsz?nt, ahogy kinyitottam és visszacsuktam az ajtót... Windows fut a számítógépen :)

Voltunk közben a kétéves/30k-s szervízen, Sárkányék korrektek voltak, az egész cakumpakk 35k-ba fájt.

Hibalista

- Gyújtótrafó(?) 2500 km körül

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Sárkány

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Ford Transit ´95-2000
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)