Titokzatos hiba!
Szöveges ítélet
kb 4-5 hónapja vettünk egy peugeot 206 2.0hdi-t az ára egész korrekt volt mivel az első lengőkarok miatt ár alatt vettük,kis idő mulva az autó nehezen indult,nem volt egyenletes az alapjárat.A hiba az egyik injektor,és a nyomásszabályozó szelepben rejlett!! kb 200km-után csörgés-zörgés,motor leállt! Vissza a szerelőhöz-a hibát a nagynyomású szivattyú okozta (de ez már komplett takarítást igényelt-tank-üzemanyagellátó rendszer-injektorok!!)
Amikor már azt hittük minden rendben,a tápszivattyú nem birta a strapát.
Most ott tartunk hogy minden ki lett rajta cserélve,szépen indul,jó az alapjárat,de nincs megfelelő fordulat.max kb 1800-2000(a fordulatszámmérőm már a megvásárlásakor sem működött) egyenlőre az autó a szerelőnél karácsonyozik!! SAJNOS TIPPÜNK SINCS MI LEHET MÉG A GOND!! hozzáteszem a barátnőmnek Peugeot 206 2002-es 1.4 hdi-je van és több éve semmi baja!a hátsó híd mindkét autónál(állítólag tipushiba!),és a magyar útviszonyok miatt is öt személy utazásánál a körforgalomban ropogás halható.
Hibalista
- Hátsó híd-lengőkarok-Injektor-Nagynyomású szivattyú-nyomásszabályozó szelep-tápszivattyú.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 206 1.4hdi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
