Tipikus francia bosszantó hibákkal
Szöveges ítélet
Hát kezem az elején :)
4 éve vettem a kocsit, egyáltalán nem ilyet szerettem volna, de olyan jó áron jutottam hozzá, hogy végül ezt vettem meg. 57.000 km volt benne, éppen szervíz után. Egy darabig nem volt vele semmi, de ahogy telt az idő, előjöttek a gondok. Először menet közben, minden ok nélkül leállt a motor. Nyomtam a gázpedált és lassult, félre kellett állni. Néha a motor lámpa is kigyulladt. Kezdetben ritkán, majd egyre sűrűbben csinálta, így kénytelen voltam elvinni egy márkaszervízbe. Ott azt mondták, kiolvassák a hibatároló computert és majd meglátják mit jelez. 20 perc múlva jön a csávó, h nem talált hibát, de természetesen a kiolvasási díjat meg kell fizetnem (8.000 Ft). Mondtam neki, hogy ne szórakozzon, addig el nem viszem a kocsit innen, amíg meg nem csinálja, hát ha nekem épp előzés közben áll meg, az életveszélyes. Látta, hogy nem vagyok könnyű eset, és elment szólni a szerelőnek, hogy csináljon valamit. Kivitte egy tesztköre, 5 perc múlva jön a szerelő, hogy gyújtótrafó (40.000). Ezek után nem vittem többet márkaszervízbe.
A következő baj is nem sokkal később jött, egy nagy esőzés után állt a víz a váltókart borító bőrbe. Az átázott tetőkárpitból láttam, hogy az antenna környékén folyt be a víz. Lakatos szétszed, beragaszt.
Ezek után még egy kis motor probléma boldogított, ahogy visszaváltottam néha, motorféknél leállt a motor. Egyszer egy kanyarba a szervó is elment, azt hittem egy fába landolok :) Ez a hiba a mai napig is jelentkezik néha, de a fás incidens óta nem motorfékezek :)
A szervóval késöbb olyan probléma is akadt, hogy télen a nagy hidegbe beinditás után néha elment a rásegítés, de csak egy pillanatra.
A tankóra is szarakodik, hiába tankolom tele, sose mutat telit. Egyszer egy olajcsere közbe rákérdeztem, és azt mondták, hogy valószínűleg le kell szedni a tankot. Mondtam, akkor ez így marad.
A futóművel még nem volt semmi baj, de ahogy elnéztem itt a többiek hozzászólását, lehet h nem úszom meg. Alapjában véve a bosszantó hibákat leszámítva szeretem a kocsit, még mindig tetszik a formája kívül és belül is, csak baromira nem megy és rengeteget fogyaszt. 7 liter alatt képtelenség eljárni vele, max autópályán tartós 100km/h-val.
Csak azért érte meg az árát, mert nagyon olcsón vettem!
Hibalista
- Gyújtótrafó, ázott a tető az antennánál, utasülés darabokban és nem lehet dönteni a támlát stb.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kovács (Szentendrei út)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra G 1.8 Club | Következő autója? | 206 RC |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
