A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 75 LE Urban+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke oroszlán

Szöveges ítélet

2009:

Egy 91-es 205-öst váltott le, márkahű maradtam, a 205-tel meg voltam elégedve, bár egy németből behozott törött autó volt sok hibával, de a hibák nagy része a hanyag javításnak volt köszönhető.
Vissza a 206-hoz: túltárolt, 2 éves autót vettem 2,6 millióért, full fapad, de kértem bele első el. ablakot + kp. zárat + CD-s rádiót.
Előnyei: szép (szerintem), 4 embernek elviselhető kényelem, viszonylag jól viszi a 980 kg-os kasznit az 1.4-es motor, eddig megbízható….stb.
Hátrányai: sorjás kemény műanyagok, ajtózsebek kicsik, hátul 3 embernek szűkös, tárolóhelyek hiánya, ülések nyiszorognak, hátul nem lehet teljesen leengedni az ablakokat, váltó néha akad (Peugeot betegség, a 205-ben is ilyen volt).
Az első két hónap hibamentesen telt, aztán jöttek a hibák: hűtővíz kiegyenlítő tartály leszakadt a helyéről, az ablakemelőkapcsolók kiestek a helyükről (nem csodálkozom, az Autópláza tette bele), a jobb első ajtó egyszerűen leesett, lelazultak a zsanéroknál a csavarok (szerviz: én tettem tönkre), a kormányt tekergetve hidegen ingadozik az alapjárat, hiába cserélték ki harmadszori kérésre a szervószivattyút (gariban), a hiba maradt, de már megszoktam :). Nagyjából ennyi a hibalista, kb. 2 éve teljesen hibamentes, remélem az is marad. A napokban megvolt a 30 ezres szerviz is. (15e HUF)

2012:

Hát nem maradt hibamentes, 3 éves kora óta folyamatosan "ette" az izzókat, 40000 km körül utolérte az egyik peugeot típushiba: a kormánykapcsoló megszűnt működni, volt hogy a tompítottat kapcsolta le volt hogy indexelni nem lehetett.
Az önindító is felmondta a szolgálatot 58000 km körül, minden hétre-hónapra jutott valami meghibásodás így ezt megelégelve 5 év és 68000 megtett km után eladtam.

Hibalista

- - kiegyenlítőtartály gumi rögzítője elszakadt, 110-es PVC cső tömítése teljesen kompatibilis vele :) - - szervószivattyú + motoros folytószelep (gariban) - - bal első tompított izzó (H7) minden hónapban - - kormánykapcsoló - - önindító - - majdnem az összes izzó a műszerfalban - - központi zár - - elektromos ablakemelő kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Peugeot - Győr AutóplázaNa, ide ne vidd az autód, jóindulattal kap egy 2-est, drága, könyörögni kell, hogy valami történjen végre, olyat is felszámolnak, ami nem került be az autóba... stb.Update 2012: szerencsére azóta megszűnt ez a csodás hely.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Vámosszabadira hordom + én bütykölöm :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Peugeot 205 1.1 Look Következő autója? Fiat Grande Punto
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)