Szerettünk Imre! (IMR-008-volt a rendszáma...)
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem volna, jól körülnéztem anno a piacon. A párom segített benne. Végül a sok katalógus átnézése után egy nap felkerekedtünk, hogy egyenként végig is járjuk a szalonokat. A Peugeot-al kezdtük. 10 perc után megvettem az autót. Dec-20-ra az enyém is lett :) Igazi karácsonyi ajándék, magamtól, számomra.
Ez egy speciális sorozatú Husky volt. Téli-nyári extrákkal. Ülésfűtés és külső tükrök fűtése télre, légkondi nyárra. Volt még benne egy csomó másik extra is, használtam is őket. Ilyen volt pl. az eső érzékelő ablaktőrlő. Az elmúlt 4,5 év alatt azt kell mondanom, hogy az autópályán 100%-ban bevállt. A városban volt vele némi gond. Összességében 80%-os hatásfokkal dolgozott.
Az 1.4-es benzines motor elég jól dolgozott. Nap mint nap használtam, vegyesen (autópálya és város). Egy tankkal - 40L kb - két hétig autóztam, durván. Ez a városi forgalomtól függően 620-670 km között volt. Egy Gráci utat (kicsit tovább mentem) egy tankból megúsztam. 700km volt (nem nyomtam neki, végig légkondival!).
Megbízhatóság. Megbízható volt. A 4,5 év alatt csak egyszer kellett trailer-re rakni, mikor az akksi zárlatos lett (TESCO parkolóban, a szervíztől 5km-re, mázli). A gyújtástrafó hibáknál lábon elment a szervízbe. Kis pihenő után mind a négy henger életre kellt és irány a szervíz. 40e volt egy egy ilyen eset, morrr.
Hátul nincs sok hely, a csomagtere mondjuk egy Yaris-hoz képest nagy. Az hátsó üléseket ledöntve már lehet menni az IKEA-ba :)
A városban parkolni, cikázni ideálisan lehet vele. A 6 hangszórós CD-je zseniális. A kormányoszlopról vezérelhető, gyorsításra erősödik, szóval élvezetessé tesz egy hosszú utat. Ja és mellékesen a motor egész jól le van szigetelve. ABS és fedélzeti számítógép nem volt benne, túléltem.
Végül kinőttem. Na jó, nagyzási vágyból nagyobbat akartam :) Most a Fábiánnál áll Budaörsön, hüpp. Hülyére vigyáztam rá - garázsban állt mindig -, az eredeti kárpiton fehér ember nem ült, mert rögtön vettem rá eredeti gyári huzatot (arany áron...). Szóval most úgy néz ki, mintha új lenne (az egész autó).
Aki megveszi, az szerintem jól jár.
Hibalista
- - Féklámpa "rendszer", garanciálisan cserélték
- - Gyújtástrafó (remélem így hívják), 2x cserélték, 2004 és 2006. Valószínűleg majd 2008-ban megint fogják :)
- - Akksi 4 évesen zárlatos lett
- - A hengerek és kipufogó csatlakozásánál levő tömítés (hengersor tömítés, talán ez volt a neve)
- - Index. Mondtak rá egy összeget és én megijedtem, majd használni kezdtem. Végül magától megjavult. Utána nem használtam többet :)
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fabián. Korrekt, gyors ügyintézés. Minden szerelés, átvizsgálás után tisztán (kívül, belül) kaptam vissza az autót. Felesleges alkatrészcserét nem hajtottak végre (fékbetétet csak 90.000-es szervínél cseréltek). Volt, hogy ingyen segítettek. Végre kártyával is lehet fizetni náluk...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ibiza | Következő autója? | Peugeot 307 Symbol (már az enyém) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
