A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.6 CC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretem a hibáival együtt....

Szöveges ítélet

Használtat akartam. Nem volt. Illetve volt, de drágábban mint az új. Így megvettem. 3 naposan kapott egy követ, 2 hetesen meg egy padka leszedte a műa szoknyát elöl. Na ez volt 300e...
Ezek a lökhárító alatti "valamik" igen gyengék.... Egy szervizen vetem észre, hogy a hátulján a rögzítő fül etört. Valaki a parkolóban nekiment...
A kocsi abszolut érzelem autó, ha az ember elfogadja a 206 köztudott hibáit, nem csalódik. Nekem elég tágas - 163 cm "mély" - mögöttem 10-20 km még nem inkvizíció.
A tető az első télen "megette" az olajat. Garban pótolták, de leközelebb majd megoldom én. 25 ml valami 50e ft. Nekem azt mondták...
Ja: ha tolom eszik (170-190 nél 9-10L) ha nem 7,5L
Mentem vele 93e km-t de SOHA nem hagyott ott, és nagyon jól ment! Mindegy hogy a Brüsszel autópálya vagy a Dinári, kvázi "doxa".

2006 eleje
Fentiek óta eltelt egy kis idő, meg egy törés..... Elején a karosszéria formatervezve lett, maj eredeti állapotra visszaállítva
Még mindig imádom, még mindig semmi baja !!!!

2006 vége
Közben Irországba kerültünk. 1 hét alatt 2× törték fel. Jobb hátsó kisablak csere 360 Euro. Az ablak feletti gumitömitést én cseréltem és otthonról jött a tömités.
Még mindig imádom és még mindig semmi baja :-))))

2008 vége
Hazaköltözött, mert arábiába nem jöttem ki vele. Már több mint 170e km van benne és kutya baja. Talán nem is Pegó? Zokszó nélkül járta meg 2× Irlandiát.
Még mindig imádom és még mindig semmi baja :-))))

Hibalista

- első műa. kötény + szélvédő csere: 300e - tetőmozgató hidraulika olajvesztés: garancia (egyébként folyékony aranyat töltenek bele, annyiba kerülne) - kalaptartó mozgató munkahenger csere - Fékbetét, féktárcsa, izzók fogynak.... - Folyamatosan kiesnek a csavarok: tető, csomagtartó stb. - Recseg a váltó, de azt mondták: 206 típushiba - Visít a fékbetét, erre azt mondták Pegó típushiba....

Ide hordtam szervizbe

Peugeot SÁBA SopronKészségesek, de a festett műa alkatrészről leesik a festék....Drágábbak mint a függetlenek, és szerintem csak a műszerrel tudnak többet, de nagyon készségesek

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

K&T, Soprongyorsak, hoznak visznek, mindent megrendelnek, beletsznek... ha meg mégsem azt kellett, az az ő saruk, és bevállalják :-)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Civic 1.5 Lsi Következő autója? SLK, Boxster ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)