A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,4 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

Szép külső, 0 belső

Szöveges ítélet

Sajnos márkahűségem miatt ez már a második PEUGEOT-om volt.A harmadik egy 307-es 2.0 l-es benzines lett volna.Mivel a szervizben a szerelők szinte minden hónapban egyszer, de volt, hogy többször is javították a 206-ost, így szinte családtag lettem náluk,véleményüket folyamatosan kikérve mindig mondták még várjak egy-két hónapot a 307 vásárlással mert még sok a tipushiba, csakhogy akkor már 1.5 éve gyártották.Szerencsémre egy véletlen folytán VW -nél nyilt hétvége, tesztvezetés stb.volt és éppen ekkor a IV-es GOLF kifutó modell lett nagyon kedvező árat sikerült kialkudni,így megtörtént a márkaváltás. Mióta megszabadultam a 206-ostól egész más érzés autóval járni.Nem kell azt figyelni, hogy épp mi zörög, mi akar szétesni, milyen elektronika adja meg magát. A 206-os borzasztó gyenge minőségű. Lehet, hogy TE..o gazdaságos termékként kellene forgalomba hozni.

Hibalista

- 2500 km-es szerviznél a generátort átszerelték a gyárból küldött egységcsomaggal, mert állitólag ha úgy marad ahogy elhagyta a futószalagot csapágyas lehet. - Motortartó bak zörej, többszöri próbálkozásra sem bírták megszüntetni. - Elektromos ablak lefele működéskor olyan hangot adott, mintha homokszemcsék kerültek volna a rendszerbe.Ajtókárpit mögött észlelték, hogy egy gumírozott bovden ér csak hozzá az üveghez, megoldás rém egyszerü: akus furóval ajtón kis lyuk(persze nem látszó helyen), kábelkötöző szalaggal rögzít és kész. - Indexkar csere. - Futómű stabilizátor és lengéscsillapító csere(15000 km-nél!!!!). - Hátsó ajtó zár érzékelője időjárástól függően nyitott állapotot érzékelt, hiába volt csukva az ajtó.Emiatt a központi zár nem volt hajlandó bezárni az autót. - Air-bag kontroll lámpa rendszeresen hibát jelzett, szervizben computerre kötve soha semmi hibaüzenetet nem jelzett, de Ők is látták, hogy a kis sárga világít, így kicseréltek ezt-azt(műszerfal egység, kormány forgórész érintkező, air-bag computer stb.)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1999
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 405 Következő autója? VW GOLF IV. lásd EKKTE DAJCS címszó alatt
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)