Superbad
Szöveges ítélet
Gondoltam lecserelem a jol szolgalo de megis oregecske ZX kombimat egy ujabb, kevesebbet fogyaszto dizel kombira, ha a konszernen belul maradunk, az ugye nem baj, szerszamok stb. mind megvan mar hozza. Mint kesobb sajnos kiderult, a kocsiban nem 140e hanem inkabb 340e kilometer volt...be is szart minden ami csak lehetett. Elsore a hatso futomu, de ezzel tisztaban voltam, felujitas, utana tokeletes. Kb. egy hetig, utana beszart a COM2000 kormanykapcsolo modul, nembaj, vegulis tipushiba csere, tokeletes. Kb. egy hetig, kopogas a futomubol, bal elso lengokar halott, vegulis kopoalkatresz, csere, megint csak jo minden. Igen, igen megint kb. egy hetig, nehezen indul, lyukadasra hajlamos csovek cserelve a legszuro alatt, uj uzemanyagszuro, uj legtomegmero (ez tenyleg rossz volt), meg mindig szar. Na akkor merjunk egy kompressziot, kozelebb vagyunk az 5hoz mint a 10hez...azanyaduristenit...a gyari 25-30 es a megadott 18 bar minimum helyett...nagyjabol itt untam meg a tortenetet es eladtam a francba. Ilyen rossz, zorgo, csorgo kenyelmetlen fostalicskam meg sose volt. Az elso ules kenyelme vetekszik egy hokedlivel, a 17 eves ZX-em egy Bentley volt ehhez kepest es abban nem akartak szetesni a muanyag elemek minden bukkanonal. A futomuvet nem is mondom, minden uthibanal akkorakat puffogott mindegy mennyivel mentem, aszittem egyszer szethullik az is. Mindenesetre vesekovem nem lesz egyhamar, az biztos. A kormany hiaba szervos, marha nehez tekerni, biztos nagyon kozvetlen kormanyzasi elmenyt ad(NEM!) de ez igy akkor is rossz. Az ulespoziciot 1 ev alatt nem sikerult beallitanom, valamim mindig fajt 100km utan, pedig nem vagyok egy egimeszelo (185cm/87kg). A motor nem tudom mindegyikben ennyire gyenge harmatos lepkefing mint ebben volt, de ezt inkabb a szetkopott motor szamlajara irom. A valto tragedia, olyan hosszu uton mozog mint a Hold-Mars tavolsag, pontatlan, recseg...Minden kopo alkatresz hibajat figyelembe veve sem vennek soha a budos eletben megegyszer ilyen autot, az ergonomiai problemakon nem segitene semmi, ugyhogy most ideiglenesen nemet autozok amig nem jon ossze megint egy normalis Citroenre valo, mert attol azert nem sikerult eltantoritania a draga konszerntarsnak sem :)
Hibalista
- bal elso lengokar, hatso futomu, kormanykapcsolo, legtomegmero, motor
Ide hordtam szervizbe
sajat magam szervizelem
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Citroen ZX | Következő autója? | nemet, kesobb vmi Citroen megint |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
