Senki és semmi nem tökéletes
Szöveges ítélet
A váltoról terjejsztett rémhirek csak részben igazak,mivel nem maga a váltó a hibás ,hanem a rudazat kivitelezése,ugyanis egy teflongőmb gondoskodik a kapcsolási parancs tóvábbitásárol a kapcsoloszekrénybe,ami nagyon hamar megkopik a perselyében , lötyögni kezd , kopog ,állandoan kimozdul a középpontból igy a sebbváltókar iránya állandoan más-más poziciot követel.De va rá megoldás,a rudazatban való perselycsere,amit kissebbre kell esztergálltatni 2 mm-el az eredetinél,hogy jó szoros legyen.Aztán,amikor minden a helyén van egy gumikópenyt kell a parancselosztó fejre huzni,hogy a por ne kerülhessen többet be.És persze jól megzsirozni.A gyártó ezt kifelejtette.
A motorolaj legyen mindig 5w-40 superszintétikus,és minden 12ooo km után lecserélendő,ugymint az olajfilter,és a légszürő .
A kapcsoloszekrénybe Elf 75w-8o w olajat ajánlatos rakni,
Ezt is tapasztalatbol mondom és max 50000 km hagyni.
Minden szinten meg vagyok elégedve vele,ámbár a csomagtér nem a legnagyobb,de nem is árubeszerzésre használom:)
Hibalista
- Kiégett egy helyzetjelző izzó.Komolyan,semmi probléma nem jött elő.
- Lehet azért ,mert autoszerelő vagyok és nem bizom senkire a piszkos munkát.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | golf 3 | Következő autója? | Hibrid meghajtású |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
