A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 RC 

Az ítélet értékelése
4,8(11 db)

RibanC :) (-ból lesz a legjobb feleség)

Szöveges ítélet

4évesen és 51ezer km-esen került hozzám, női tulajtól, aki tényleg nő volt, nem a manapság divatos minden 3.autó női tulajos történet.
Cserébe viszont volt pár tipikus "női hibája", itt egy karc, ott egy pukli, felnik leápolva. Figyelembe véve hogy úgy is pesten van használva az autó, pont nem érdekelt, úgy is gyakran felfedezek egy új ajtóleütést, karcolást.

Viszont karambolmentes és nem volt szétgyilkolva a technika. Hamar megbarátkoztunk. :)
Van egy-két bosszantó apróság amit korábban itt is olvastam, meg is erősíteném: béna esőérzékelő, maximálisan óvatos economy mód, (gyakorlatilag járó motor nélkül semmit nem enged, rádiót is 20perc alatt letiltja) alu váltógomb, alu tanksapka (a kedvencem: télen már -0,5fokba képes totál befagyni) viszont van egy erős, pörgős motor, ami ezeket egy pillanat alatt feledteti! A gyári gyorsulást hozza, végsebességet is, mert 200ig valami hihetetlen vehemenciával gyorsul, és vicces hogy még ott is stabil, féltem hogy nagy sebességnél problémák lesznek, de nem. Azzal is egyetértek hogy nem árt észnél lenni, mert tényleg a nagy többség azt hiszi hogy ráraktak egy szárnyat meg felnit az alapmotoros autóra. Persze ezt ügyesen kihasználva mókás (ledöbbent) arcokat lehet látni. Amúgy is jó érzés nagyban függetlennek lenni egy olyan forgalomtól, ahol mindenki gyorsulósdit játszik, csak azért se akar beengedni, ha előzni akarom nyomni kezdi...

Sötét oldal: 2hónappal a vétel után kopogni/kattogni kezdett a hátulja, nem volt nehéz rájönni, hogy a futómű típushiba lesz, letörtem, egyrészt hogy ezt én nyertem meg, továbbá nem volt még 60e km se az autóban, azért elgondolkodtató, a típus maga '98-as, átesett már egy ráncfelvarráson, miért nincs egy ilyen kapitális hiba orvosolva???

A csápon derült ki hogy szivárog a váltóolaj, párezer forintos gyári alkatrész, csak mire eljutnak hozzá... Mindegy, csinálják meg, legyünk túl rajta! Nem bántam meg, mert azóta semmi más hiba nem történt, ill. egy külső kormányösszekötőt cseréltem, mondjuk lógni nem lógott, de a porvédő már szakadt volt, így gondolom idő kérdése lett volna. Most ugyanígy vagyok egy lengőkar gömbfejjel, a porvédő megadta magát, de nem lóg, nem kopog, azt mondták a szervizben, hogyha elkezd kopogni jöjjek azt cserélik, addig felesleges, ez volt kb. fél éve. (up: 2012.03. még mindig nem lóg :) állítólag annak a "porvédőnek" nincs is szerepe, mert így se jut be a piszok+nedvesség, így attól nem kopik el a gömbfej)

A fogyasztás az autó tudásához képest egyáltalán nem vészes, a gyári értékek tarthatók, akiben van affinitás és kibírja hogy ne lépjen oda, akár alá is licitálhat. Én konstans 10literrel szoktam számolni (fed comp 9.6-9.9 között szokott lenni) viszont csak városban használom.
A váltó tényleg gyenge láncszem, feltéve ha gyors váltásról van szó, (hétköznapi autókázásban amúgy semmi baj) de még így is sokkal jobb darab, mint a sima 206-os váltó. A váltóolaj csere 60ezernél nem vicc! Fekete, fáradt motorolaj szerű lötty jött le belőle, utána a váltás is érezhetően jobb lett. Ugyanez érvényes a gyertyákra is... 60ezer km-nél csere, elég viseltesek akkor már. A futómű kőkemény, úthibánál anyázós, 15-ös télivel még elmegy, de a 17'+peres gumi horror, szinte használhatatlan kategória ITTHON. Motorolaj-cserére van ahol 30 van ahol 20ezret mondanak, én 10-12ezrenként cserélem, (ekkortájt szokott látványosan befeketedni az olaj) szerintem érdemes, a gyári olaj (quartz9000) meg amúgy a gyári szűrők is kifejezetten barátságos áron megvehetők.

Úgy hirtelen ennyi, ha van valami fejlemény majd kiegészítem.

------------------
Up: 2011.02.27.
-kiderült hogy rossz egy ellenállás a hűtőnél, (a ventillátor 2fokozatú, és csak a másodikat kapcsolja) mszervizben 3ezer forintos alkatrész, otthon cserélhető,

-kuplung benyomáskor -a pedálút végén- nyikorgó hang, a nyári-szettre való átállásnál alánézek majd, hátha a rudazat/kapcsolás nyikorog valahol, de nagyon úgy tűnik a váltóból jön, szerintem kinyomócsapágy-gyanús, aminek viszont nagyon nem örülök, mert ha ez tovább romlik, akkor egy párezer forintos alkatrészért megint jöhet le a váltó. (up: 2012.03. ebből semmi nem lett, a nyikorgás egyszer csak spontán megszűnt, néha még hidegbe-hidegindításnál 1-2 nyikorgást hallok, de ezért nem fogok hozzányúlni)

2011.04.24.
-első betét lassan csereérett, kb.45ezret bír, (már megvettem, kerek 10.000 forint volt a gyári betét, természetesen nem m.szervizbe) a féktárcsa még 1betétet kibír, tehát összesen 3at elvisz, aztán az is cserés.

-a szokásos olajcsere közeledik, apró érdekesség, hogy cirka 6000 forintért vettem gyári (Purflux) olaj-levegő-aktív szenes pollenszűrőt, (autósboltba, nem sumákba) ez elég baráti.

2011.10.27.
-nincs nagy fejlemény, az említett gömbfej kezd hangot adni magáról, most már tényleg érik a csere, illetve néha-néha 1-2 csepp olajat látok az olajszűrő körül.

2012.03.09.
-az a bizonyos gömbfejkopogás egy elfáradó majd elszakadó motortartó gumibak volt, a gömbfejnek amúgy semmi baja, motortartó munkadíjastul 10e forintért cserélve. Hátsó fékbetéteket kell még cserélnem, a betét már megvan (gyári, persze ez se mszervizbe: 6500huf) nyári gumi felrakáskor cserélem.

2012.04.15.
-a hátsó fékbetétet linkre vettem meg, ugyanis még jó 60%-on van, kicsit benézték a szervizbe. Rossz hír viszont hogy újra jön a fekete leves, megint hallom és egyre gyakrabban a hátsó híd kattanást, ha ez így megy tovább akkor nyárra megint jöhet egy hídfelújítás. Mszerviznek másodjára se jött össze ez a hídfelújítós dolog, tény hogy többet bírt mint az első, de azért vicc...

2012.12.30. Év végi összegfoglaló :)
A hídkattanás egyik napról a másikra totál megszűnt, hogy hogyan s miért már nem is érdekel, a lényeg hogy jó féléve totál csend van hátul. Ezen felbuzdulva megcsináltattam a komplett vezérléscserét, 10év és/vagy 120ezer km-t ad meg a gyár, 9év 100ezernél úgy gondoltam pont jók leszünk. Megbontás után kiderült, hogy túlreagáltam, teljesen jó állapotba volt a vezérműszíj, a szerelő szíve szerint vissza is rakta volna, amit azért köszönettel elutasítottam. Jó hír hogy a főtengely-tárcsa teljesen jó állapotban volt, állítólag ezek könnyen megadják magukat, viszont az ékszíjtárcsa-feszítő kuka, teljesen félrevezette már a szíjat, félcenti vastagon bele a fémbe, új árra horror, itt is felajánlották hogy visszarakják a régit, "egy darabig jó lesz az" jeligével, válság van... ezt is megköszöntem de inkább rakjunk bele egy újat. Komplett vezérlés cserélve, hűtővíz cserélve, minden szép és jó, örülünk. Otthon a garázs zárt falainál fura hangra leszek figyelmes, olyan "görgő-hangja" van az autónak, remek! Másnap reggel vissza a szervizbe, ott természetesen nem csinálja. Kicsit pihentetjük, újra beindít, hang is megjön, a szervópumpából jön, az új szíj ugye jobban feszít, a pumpa tengelye meg egy kicsit lóg. Mivel nem mindig csinálja, és akkor is csak "zárt körülmények" közt feltűnő, közös megegyezéssel elnapoljuk a javítást.

A szerelőnek vezérlés cserénél feltűnt, hogy a motortartó-bak (amit ugye szűk 1éve cseréltek) gyönyörűen körbe van repedezve, (kiszerelésnél kiderült, hogy semmi baja, idézem: "csak úgy látszódott) most már mindegy, ott az új, gariban cserélték. Az "új" 3nap után nyekergett-nyikorgott kattogott, visszavittem, megint csere... Az új már 5napot bírt, aztán ugyanaz, nekem gyanús hogy nem a bak hanem valami más lesz, van mögötte ugyanis egy gumiütköző, aminek a harmada úgy spontán levolt törve, kérdeztem hogy tuti jó ez így? Persze! Annak nincs szerepe.
Más okból találkoztam egy márkatárssal, aki egyből szilikonba áztatást javasolt arra a "nincs szerepe" ütközőre, már közvetlen befújás után csendesebb lett, 2nap múlva totál megszűnt a hang. Közbe hívtak a szervizből, hogy megjött az új bakom... BUÉK.

UP 2013.November

Sok mindent nem tudok írni, az autó hibátlan teljesít és 1hónap múlva 10éves. Talán annyi, hogy az egyik első fékbetétem nyikorog, és szép karikát mart a tárcsába, de a tárcsa lassan úgy is cserés úgyhogy nem érdekel. Hátsó fékbetétet nemrég lecseréltem, hátsó tárcsa hibátlan.

Apró nyűg, hogy az automata-világítás próba kép bekapcsoltam, aztán rájöttem, hogy tudok nélküle élni úgyhogy off. Na azóta random néha-néha felkapcsolja a fényszórót, majd 3mp múlva le.

Valahol sikerült etanolt vagy valami sz.rt tankolnom, mert kb.1hétig nagyon nyögvenyelős volt a hidegindítás, nem volt alapjáratom, én sejtem hol lehetett, de bizonyítani úgy se tudom, úgyhogy maradt a kiautózás, cserébe azóta jó, túlélte. Egyik reggel felkeltem és úgy döntöttem teljesen gyárira visszaalakítom az autót, így lekerültek a csili-vili első-hátsó lámpák, "tuning" ködfény-pótféklámpa, úgy érzem most már a kevesebb (gyáribb) több lesz.

UP 2015 Január

Rég írtam, meg is feledkeztem, de mentségemre legyen mondva nem nagyon van mit írni az autóról :) Továbbra is napi -városi- használatban, ami miatt értelemszerűen nem pörög úgy a km, de közismert, hogy cserébe extrémebb terhelést kap minden... 120ezer tájékán aktuális az ilyenkor szokásos revízió, de csak a váltóolaj lesz extratétel mert a gyertyákat unalmamban hogy had nyúljak már az autóhoz' kicseréltem.

Hátsó híd köszöni jól van, szervópumpám mondhatni szokásos 1-2percig nyekereg hidegindításnál/hidegebb időbe, ahogy a kuplung is szokott nyekkenni egyet benyomáskor ha 0fok körül mászkál a hőmérő. Téli gumi felrakáskor nézegettem a fékeket... meglepően jó állapotba vannak, mivel mindig ugyanazt a betétet használom így feltételezem én öregszem és nem fékezek olyan intenzíven, mint 4-5-6 éve :)

A klímám jó büdös volt, nem működés és nem is le-bekapcsolás előtt/után közvetlen, hanem használat után másnap. 3x-4x próbáltam ilyen spray-vel, felesleges benzinégetés volt csak, használat után 1-2-3héttel ugyanolyan büdös lett. Kapott egy ózongenerálást, azóta hibátlan, sokkal jobb érzés beülni.

Az automata világítás teljes öntudatára ébredt, össze-vissza random kapcsolgatta a világítást, ezt azzal küszöböltem ki, hogy bekapcsoltam :) így most soha többet nem kapcsolok világítást, cserébe megnyugodott. Így pár hónap után azt mondom nem is hiányzik és jó hogy magának kapcsolgatja. (mondom hogy öregszem)

Mindkét ajtóhatóhatároló kattogni kezdett pont 1év difivel. '13karácsony az anyós, '14karácsony a saját oldalamon szereltem :) de'javu.... Még anno megrendeltem az újat de mondom mielőtt megjönne kiszedem mekkora meló, meg viszem magammal mert értek már meglepik mszervizben... Akkor láttam hogy a határoló fém"tiplije" simán csak kicsúszott a helyéről, visszaütöttem azóta jó. Másodjára meg már rutinból megcsináltam.

Az autó hibátlanul abszolvált egy újabb (nem kamu) műszaki vizsgát, megint megdicsérték milyen szépen egyben van, észrevehető jelenség amúgy valószínűleg a korral, hogy kezd kijönni az autó az előítéletek mocsarából, még pár éve folyamatosan azt hallgattam szinte mindenkitől, hogy a francia azért sz.r mert ennek+annak a fiának a lányának a szomszédjának a főnöke feleségének meg Tóth Ottónak is az volt és na az SZ.R volt, most már inkább elismerő szavakat hallok hogy milyen szépen megyünk még mindig, meg hogy tényleg gyári RC?? Nem egyszer előfordult, hogy miután kiderül hogy igen, csípőből mondták az adatokat ennyi lóerő annyi kiló.... :) folyt.köv.


UPDATE 2017.07.

Még mindig megvan :)

Sajnos a tavalyi év rosszul indult, egy béna nő megtörte az oldalát, ő vállat vont, hogy ez van (céges autó) nekem a szívem szakadt meg :( de felépültünk, a javítás alatt kapott komplett új fékeket, lengőkart, axiál csuklót, egyik se volt 24.órás, de úgy voltam ha már szervizbe áll az autó, akkor legyen már valami hasznos is.
Teljesen jó lett a fényezés, nagyon allergiás vagyok ha elüt egy elem, és féltem hogy nem fog összejönni, de sikerült, viszont nagyon érzékeny, egy minimál leajtózás is egyből lehúzza a fényt, és ilyeneket pont nem nehéz összeszedni a városban. Továbbá a hangszóróm multifunkciós lett, a csodás muzsikán felül dőlt be a menetszél, télen olyan jó csontig hatoló hideg formájában. Még aznap leszedtem a borítást, és megdöbbenve tapasztaltam hogy "elfelejtették" visszarakni az ajtót takaró fehér szigetelőpanelt.... ami utólag kiderült nem csak a menetszelet hanem minden mást, port-zajt-vizet is szigetel, szóval csak kéne oda.... jeleztem a szervizbe, amire azt a választ kaptam hogy hát szétszakadt a régi, azért nem rakták vissza.... no meg azért mert csak gyáriba létezik és elég drágán mérik... sebaj. Kicsit elkezdtünk kommandózni egymással, de azért valami kellett oda, ezért addig mivel volt hasonló anyagom, vágtam formára egyet, oké-oké, tudom, de egész jó lett, és csak azért se vettem meg, ígéretet kaptam hogy pótolják, amiből természetesen csak az elszállt szavak maradtak.


Átgurultunk 2017-be, szinte naptárilag 1év és megint egy béna nő megtalált, de szerencsére most egy lökhárító-műanyag javítással megúsztam a dolgot.

Tavasszal egyik-napról a másikra elkezdett zörögni a hátsó dobom, úgy néha-néha, semmi rendszeresség nem volt benne, de nyilván nem fog öngyógyulni és azt se mondom meglepett, mert 14év az 14év, és már kívülről is elég szarul nézett ki, de a hideg zuhany utána érkezett, utángyártott nincs, gyári stílszerűen 206-ezer, ezt megmosolyogtam, ami persze nem volt túl őszinte.

40-50ezer körül raktak volna fel méretre gyártott dobott, amiben viszont én nem nagyon bízom, meg a 2év garancia is ja.... ez ilyen erős? Akkor "inkább csak 1év" lett.... vicces.

Hagytam egy kis időt, mert ígértek egy bontott RC-dobot, ami állítólag évekig egy garázsban pihent, mivel sport-dobot kapott a donor, viszont a tulaj az évszázad bizniszét akarta megköttetni... naná hogy nem nekem, úgyhogy köszönettel visszautasítottam.

Aztán derült ki hogy mégis létezik egy utángyártott dob, ami ugyan olcsóbb, de még így is relatíve méreg drága, viszont egy nagyon kedves márkatárs bontott egy RC-t, amiről korrekt áron megvehettem egy ilyen dobot, ami értelemszerűen ha már utángyártott nem lehetett túl régi, és valóban remek állapotban volt... és mindenfelé kisebb, jóval könnyebb és halkabb mint a gyári. (nem, nem azért mondom ezt mert már szénné volt lyukadva a gyári) RC-s ismerős is megjegyezte milyen csendes az autó. Én örülök neki, bazi nagy és bazi nehéz dob után ez tényleg szinte felüdülés lehet ott hátul, alul :) Vettem rá 3 új gumi felfüggesztőt, bár a kipufos mondta hogy teljesen jó ami rajta van.... de én már akkor láttam hogy 14év az ott is 14év... szépen táncolt is a dob, hazaértem és 2centiket tudtam tolni -vissza legalább egy de inkább két bakon. Én komolyan nem értem, 2ezer azaz kettőezer forint volt a 3 gumibak, ez tétel ? Vagy csak simán nemzeti sport a "jóóóvan"-azás.

Kicseréltem, minden jó lett, nem mocorgott, a hátulja is nyugodtabb lett hogy nem lötyög centiket egy bazi nagy dob, minő meglepő.

Végre ez is kipipálva, másnap elkezdett kattogni a motortartó bakom... csere egy másikra amivel még rosszabb lett, pedig nem a legolcsóbb -eldobható- kategóriát vettem, garanciális csere, utána minden jó... hazaérek megint nyekereg, kattog, de ilyenem már volt, tudom hogy a hátsó gumiütköző csinálja :) Megint befújtam és megint jó lett... nincs új a Nap alatt.

A donor kipufos kolléga szépen le-sniccerezett nekem ajtó-szigetelőt, (jééé, lelehet szedni mégis?) 1perc alatt felraktam, elmorzsoltam egy krokodilkönnyet a két kezemmel, mérnöki precizitással körbevágott umbau borításom felett, kuka és újra örülünk. Pár nap, húznám fel a balos ablakot, nem megy..... kicsit masszírozok-kedveskedek a kapcsolónak, felhúzza... hülye franciák :) Másnap leenged, felhúz(nám)... fel is megy, de beragadt a kapcsoló, hallom ahogy félpercenként kattog az ablak, és ropog az üveg... Körút, dugó, 40fok, remek.... hopp egy parkoló, beáll, kapcsoló kiszed, csati lehúz, hogy legalább ne erőlködjön, klíma be, hazamegy. Otthon szétszedtem, egész könnyen és atomjaira szét lehet szedni, ez dicséretes, egy kis mikrókapcsoló akadt meg az évek alatt összejött dzsuvától, fogkefével (egy régivel) kitisztít, azóta hibátlan, sose volt jobb :)

Köszönöm aki végigolvasott.

Hibalista

- -hátsó futómű, tűgörgős csapágy, - -váltó szimmering, - -baloldali, külső-kormányösszekötő, - -hűtő-előtét ellenállás, - -motortartó gumibak.

Ide hordtam szervizbe

Pug Fábián. Ide hordta az előző tulaj+az új autóját is itt vette, bár pont a város másik végébe voltak, gondoltam érdemes lehet... ismerik ott az autót, visszajáró vendég az ex-tulaj, hátha. Természetesen tök felesleges volt, már telefonon is flegma, lekezelőek voltak. Nekem mindegy-teszek rá hozzáállás személyesen is megmaradt, úgyhogy ennyi.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Pug Gablini.Ők itt voltak szinte a szomszédba, első találkozásunk a hátsóhíd-hiba miatt volt, gyorsan, rugalmasan bevezették az autót a rendszerükbe, 2nap múlva már vihettem is hídfelújításra, amire max. 2napot mondtak. (tehát azon a héten péntekre kész az autó) Közbe ugye észrevették a váltóolaj folyást, felhívtak hogy mi legyen, kérdeztem hogy péntekre kész lesz úgy is? Mert nekem szombat reggel kell az autó, persze! A futóműre úgy is most várnak, addig megcsinálják. Korrekt. Felhívtam a figyelmüket, hogy nem gyári aksi van az autóban (alacsonyabb) így a gyári rögzítés semmit nem ér, alátét van rakva, erre figyeljenek! Na erről majd később. Péntek kora-délutánra ígértek egy hívást, ha kész az autó. Péntek 3óra, 4óra, 5óra... na mondom inkább telefonálok mert nem lesz autóm. Hívom a központi számot, össze-vissza kapcsolgatnak, senki nem veszi fel, hívjam inkább közvetlen a mobilján a munkafelvevőt. Oké. Hívom, kinyom :( megint hívom kinyom. Fél6, ezek lassan zárnak, megint hívom, felveszi, mondom 2x kerestem már, látja de ügyféllel volt. (és én mi vagyok? egy porszívó ügynök?) Én kérek elnézést. Mi újság az autómmal. Milyen autó? ..... visszahív, mert lövése sincs. 10perc múlva telefon, kész van az autó már 2-3órája, úgyhogy siessek mert neki 6kor mennie kell. (17:38) Átloholok, még szerencse hogy közel vannak, zárásra pont beesek, hozza a számlát, a végén egy tétel: "akkumulátor ellenőrzés: 8460 Huf" ez mondom mi? Mindjárt felhívja a kollégát... hát én mondtam hogy nézzék meg! Nem!!! Azt mondtam hogy figyeljenek oda, mert nem gyári az aksi és a gyári rögzítéssel mozogni fog. Oké, akkor azt lehúzzák. Kifizet. Menjünk az autóért, hátrasétálunk, nincs ott, parkolóba kisétál, nincs ott... Jó poén. Megint telefonos segítség, hol az autó??? Jaaa, kirakták a főbejárat elé, mert olyan jól mutat... (most ennek biztos örülni kéne) Autó megtalál, felcsapom a géptetőt, természetesen az aksi mozog, nem rakták vissza az alátétet. Mondom ez? Háááát, ez gáz, ez mondom az. Visszasétál a szervizbe, kérdezi a srácoktól hogy ez most mi? Hol van azaz alátét? Ők nem tudják, aki csinálta már hazament, szerencsére a kukáját nem vitte el, mert ott volt kidobva. VisszarakTAM, kérdezték ne segítsenek, mondom inkább ne, köszi. Közbe kérdés: tiéd az RC? -vigyorogva- jól megy... Ülök be, mondom ha már itt vagyunk, miért is kellett 8km-t menni az autóval? Öööö, hááát, próbakör miatt... Jaaa, mondom jól megy mi?Kaptam egy papírt is hogy átnéztek mindent és minden OK, ehhez képest 2hét múlva a téli gumi felrakásánál láttam, hogy szakadt a külső összekötő, sebaj.A hátsóhidam 10hónap és 8-9ezer km után újra kattogni kezdett, visszamentem, mondták hogy az nem az, hanem lengéscsillapító. (3hónapja volt az autó műszakin, semmi baja nem volt) mondom az biztos nem... hát a vezetőülésből ne mondjam már meg hogy mi kopog... miért te az íróasztal mögül megmondod? Erre pár mp-es kínos csend, majd hozzam be, megnézik. 1nap múlva kész is lett, bár sose tudtam meg mi is volt a hiba, mert az a kolléga megint hazament, de kész és jó, örüljünk. Tényleg jó lett. Vicces volt még az is mikor nyárigumit kellett cserélnem, gumi az autóban, begurulok, felkéne tenni. Háááát ez nem fog menni, mert ez nem gyári méret, mondom EZ A gyári méret: 205/40R17! Nem-nem, ilyen gumit nem tettek 206-ra :D oké akkor nem, de azért felrakják? Megkérdezi a kollégát... hát felrakják, de nem vállalnak garanciát, mert ez ugye nem gyári méret, túl peres, és szétvághatja a gép. Oké köszönöm, viszlát, elküldenek egy pugot a pug márkakereskedésből, a "nem gyári" felni miatt... Grat!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 51000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)