A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,4 HDi SW 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Racionális választás - Peugeot 206 SW 1.4 Dízel

Szöveges ítélet

Most cseréltem le Ford KA-mat a jelenlegi diesel Peugeot 206 SW-re, már csak a kiállítóteremben volt, azaz az utolsó magyarországi példányra.
A választás leginkább az ár-érték arány és az itt olvasott Népítéletek miatt esett rá.
Felszereltsége Trendy Plus, azaz a napi kényelmen felül automata klíma, dupla légzsák, bőr kormány+sebváltó, hővisszaverő ablaküvegek, távirányítású központi zár, hazakísérőfény.. stb. Plusz még kaptunk hozzá könnyűfém felniket jó kis abroncsokkal.
Az 1,4-es dízel motor persze csodákra nem képes, de azt kell, hogy mondjam, hogy lassabbra számítottam az itt olvasott ítéletek alapján. Alacsony fordulatszámon valóban nem rögtön húz, pl hegyre fölfelé nem, de eddig a napi pesti közlekedés mellett semmi okom nincs panaszra, nyilván, ha gyorsulni szeretnék nem ezt az autót vettük volna.

Eddigi tapasztalataim: közepesen kényelmes, nekem a KA jobbnak tűnt, másoknak ez tetszik jobban. A szervó sem egy hasraesés, célnak megfelel, ez is a KA-ban nekem jobbnak tűnt. Stabil, jól tartja az utat, jó a csillapítás, kicsit rosszul vannak beállítva a fényszórók (a bal nem világít jobbra az út szélére, csak úgy párhuzamosan a semmibe), nagyon hosszú a váltó útja (kb 12-15 centi az ürestől 1-1 fokozat!!), a pedálok kényelmesek, bár olyan francia autósan puhák.

A puttonyról: nagyon klassz. Nagy a hely az autóban, legalábbis a mi egy párocska + egy kutya felállásunkhoz tökéletes, holott még nem igazi kombiról beszélünk. A csomagtér variálható, az ülések kiszedhetők, ledönthetők 90 fokban, úgyhogy eddig úgy tűnik, jó választás volt. Tetősín van, úgyhogy csomagtartó is lesz. Én látási problémát nem vettem észre a sötétített hátsó üveg miatt, persze sötétebb a kilátás, de eddig még nem okozott gondot számomra.

Majd ha lesz több hírem, folytatom.

Üdv,
Kata

2500 km - Megjártuk vele Horvátországot 4-en, csomaggal = elfértünk, kényelmes, 1 tankkal simán mentünk 800 km-t.
Esőben továbbra sem találkoztam párás belső ablakokkal, szerintem itt a titok a légkondi, ha csak sima szellőztetés megy, valószínűleg párásodik. Hegyen felfelé is jól megy, de gyorsulást nem kell tőle várni. Sportautónak és rally-ra nem fogom használni :))

Újdonság 6500 km után: most viszem majd bejáratás utáni szervízbe (eddig nem volt rá időm).. Erre kiderült, hogy elég lenne 10000 km-nél hm. Ez nekem újdonság, na mindegy.
Kb 5500 km-nél lehetett érezni a különbséget, elkezdett jobban gyorsulni, kezesebb lenni, a fogyasztás lement 5.5-ről 5 literre. 2-esben vannak még gyengén húzós esetei, nem szeret belőle indulni, például, de asszem ez megbocsájtható :)
Most voltam első átnézésen, olajcserén a Peugeot Gablini-nél, nagyon normálisak, pontosak és OLCSÓK voltak, hangsúlyoznám. Legalábbis szerintem 17e HUF egy komplett olajcseréért + 1 liter tartalék nem gagyi szintetikus olajért elég jó ár. És tényleg európai színvonalon udvariasak voltak.

9000 km - valóban zörögnek benne a dolgok :) Nem zavar, de tény. Ablak, műanyag elemek, ajtó, ahogy kopik az úttól, már zörög.

20000 km-es szervíz - minden rendben volt, a teljes ellenőrzés szűrő- és olajcserével 36e ft volt a Gablininél.

30500 km - még mindig minden rendben van, nagyon megbízható autó. A fogyasztás stabilan 5-5.2 l között van, mondjuk rendesen vezetek, nem hajtom, mivel úgyis felesleges lenne, nem arra való. Zajosabb nem lett, ami az elején kilazult (ablak, ajtó zaj), az úgy is maradt, nem romlott.
Borzasztóan kényelmetlen viszont, belezsibbadok vezetés közben, 200-300 km elég ahhoz, hogy úgy érezzem, soha többet nem akarok visszaülni bele...

40000 km - még mindig minden rendben van az autóval. 40 ezres garanciális szerviz a Gablini Zuglóban kb 65e forint volt szűrő-, olaj- és ablaktörlő-cseréstül. + ki kellett cserélni az első szélvédőt, mert egy felverődött kő megsértette, és nem sikerült csak megfúrni és megjavitani (ez nem volt benne a fenti árban).

58000 km - most elromlott a hátsó szélvédőn 3 fűtőszál. Ez a legnagyobb hiba, más továbbra sincsen. Szervizbe még nem vittem.

Hibalista

- Beletolattak a bal első ajtómba. - Elromlani még semmi nem romlott el. - Első szélvédő csere kőfelverődés miatt :( - Hátsó szélvédő fűtőszál.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gablini Zugló

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Peugeot szerviz Varsóban az aleje Jerozolimskie-n

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? KA Következő autója? Egy Honda Accordot szeretnék majd majd
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)