A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.1i Prescence XR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pözsi - a városi tuningverda

Szöveges ítélet

Tehát. A lényeg. Aki ilyen autót akar, annak elmondom a frankót. Vagy ha problémái vannak, annak is jóljöhet. (Én is sokat böngésztem itt régen.) Tehát az autóhoz elég olcsón jutottam hozzá, 8 évesen az első tulajtól. Nem volt gyári állapot, de semmi extra baj. Valamit konyítok az autókhoz, és nekem is jónak tűnt. A 206-ról hallottam már hideget és meleget is. Engem a külsője fogott meg, mitmondjak, most sem néz ki majdnem 10 évesnek az autó. Tehát próbakör, semmi probléma. Teltek a napok: fogyasztás jó, teljesítmény annyira nem, kényelem májer. Aztán egyszer csak motorindítások után mindig 1km után elkezdett akadozni. Érdekes, nem ment, mintha nem nymtam volna a gázt, pedig tökig volt nyomva. Kuplungkinyomásnál viszont pörgött. Na, olcsó megoldás, vettem egy 800ft-os injektortisztítót és autópályán kihuzattam. Érdekes, mert akkor meg is javult. Aztán beköszöntött a tél. akksival semmi gond, pöccre indult, kicsit zörgőssé vált a belső a hideg miatt. Fogyasztás sem nőtt meg nagyon. Tavasszal már elkezdetem tuningolni. Vettem rá eggyel nagyobb felniket, akkor nézzük, hogy a jobb hátsó hozzáér a kocsihoz. Nézzük. Hát kerékcsapágy. 30000 ft. lett volna. Ha felemelésnél ki nem derül, hogy a komplett hátsó egy nagy fos. Kész életveszély volt. Ismerős szerelő megcsinálta 70000-ből bontott alkatrészből. Még olcsón megúsztam. Na aztán vettem rá sportkipufogót a régi rohadt gyári helyett. A vásárlásnál figyelni kell, mert lefújják hőálló ezüsttel, aztán 2 hónap és az ember azt figyeli, hogy mi van a kipugóval, pedig tök zsír volt. Teltek múltak a napok, autó kapott pár jó felszerelést, ekkora a teljesítményt kitapasztaltam, hogy elég tré, de városban profi pedálkezeléssel ki lehet hozni belőle az átlagnál többet. autópályán ott már nem segít a pedálkezelés. Ja itt jegyezném meg, hogy aki azt hiszi, hogy kismotor=kisfogyasztás, ez tényleg igaz, de nem autópályán. Mivel a kicsike motort terhelni kell, hogy bírja az autót és már 100-as tempónál 3000 felett pörög az sem 4 litert eszik.
Nyár elején érdekes dolgok kezdtek kialakulni. Megyek, aztán kuplungkinyomásnál fordulat leesik, aztán vissza, és szépen libikókázik. Gyakran motor is leállt. Így vittem haza pár embert buliból haza, égett a pofám, hogy minden piroslámpánál leállt a verda. Na szerelhöz el. Szelepek, leömlőcsonk belül és légtömegmérő tisztít. Láss csodát: Penge lett. Nem is kértek érte szinte semmit. Na nyár végére meg az akadozás kezdődött kiújulni. Computeres vizsgálat többször, mindenféle adalék, pörgetés tiltásig ezerszer, import adalék, kutyavalaga sem segített, senki nem tudott semmit. Már-már kezdetem fontolgatni az eladást (azt mondjuk nem tudtam kinek és hogyan) amikor az egyik vidéki szaki mondta, hogy cseréljünk egy lambdaszondát. Cseréltünk. 10000 HUF. és jó lett. Akkor romlott el a benzinszintjelző. Mondjuk az azóta is rossz, csak annyi, hogy nem mutatja pontosan az első 400km-en, hogy mennyi üzemanyag van. De utána már pontos. Ja aztán az első ülésből kitörött egy öntvény->bontó->új ülés. azóta megyeget a kocsi.
Fontos kiegészítő írások: Földútra csak az használja aki szeret szerelőkkel ismerkedni. Nagy utazásokra ez is elvisz, ez is megy kiló60-at, de nem mindegy, hogy 9 vagy 5 literes fogyasztással. Agglomerációba és városba ajánlott. A kocsira monják, hogy jó az úttartása, nem borulékony. Na ezt annyiban egészíteném ki, hogy tényleg nem borulékony, frankón lehet vele kanyarodni, főleg széles kerekekkel, de ennek az ára, hogyha az ember bénán menőzik, akkor csúszás, piruett meg különböző mutatványok lehet a vége. Az autó alapjában véve átlagos. Mindenre kell költeni. Az újra is. Ha más nem a kötelező szervizek. De a 206-hoz ha ügyes az ember, van pár ismerőse, kicsit ért az autókhoz, lehet egy elég jó gépet kihozni belőle olcsón. Itt még nincs az, hogy még a hamutartót is a computer vezérli. És a computeres vizsgálatokban ne bízzon meg senki 100%-ban. Olyanhoz kell vinni az autót aki trabantokon tanulta meg a szerelést autó mellett.
Végülis jó autó. Tuninggal szép, garázsban kell tartani, lopásgátló ajánlott (kapják be a tolvajok), rendszeresen kell ellenőrizni. Aki ilyet vesz, az megrtanul még kicsit autótszerelni is plusszban. Kényelmes, extrák megfelelőek.
Kritikus pontok: Lambdaszonda, lengéscsillapítók, kerékcsapágyak, szelepek.
Szóval: Jó verda.
Az árát azért érte meg, mert tényleg jutányos áron vettem.

Hibalista

- Lambdaszonda
- Kipufogódob
- Teljes hátsó futómű
- Belső digitális óra
- Benzinszintjelző
- Jobb első ülés kis öntvény eltörött->egész ülés kuka
- Sebváltóban egy rúd-> na ezt totáltrágya! jóhogy elromlott mert MŰANYAGBÓL van megoldva!
- Szelepek eltömödtek
- Ülés állító

Ide hordtam szervizbe

Peugeot szerviz. Be sem jelentkeztem, mert már az ár hallatán mentem kifelé.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Vidéki szakik. Ők a legjobbak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Még egyenlőre marad.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)