olcsó kisautó, olcsó megoldásokkal....
Szöveges ítélet
Hát azzal kezdeném, hogy előtte egy Suzuki Swift 1.5 autót használtam és ahhoz képest elég kevésnek tűnik a 75 LE teljesítmény. Az autó elindulási hajlama jó, mivel ez még a 8 szelepes motorral szerelt változat, de országúton, illetve nagyobb emelkedőkön érződik a teljesítmény hiánya. Derülve olvastam a fórumon egy előttem író kolléga ömlengéseit a típusról és sajnos az én véleményem teljesen eltér tapasztalataim alapján. Aki szerint ez a kocsi dinamikus, az még nem ült gyors autóban, vagy nagyon megöregedett már. Egy szó, mint száz: nem érdemes 4000 fölé pörgetni, mert bántóan nem megy. A Suzuki sokkal jobban gyorsul. A beltér műanyagai a kisautós olcsó műanyagokból építkeznek, a műszerfal jól átlátható, a kezelőszervek működése megszokható-kivéve váltó. Apropó váltó: Ilyen tésztagyúró nulla váltási érzetet adó, határozatlan megvezetésű váltó kevés akad a kategóriában. Azt kell mondanom fényévekkel rosszabb a Suzukiénál. A kuplungpedál kamionosan kemény, városban megfájdul az ember lába. Összességében egy átlagos kisautó városi használatra A-ból B-be semmi több.
Hibalista
- Futómű, fék, elektromosság
Ide hordtam szervizbe
saját szerelő
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | 6 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
