A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4i presence 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Miért nem lehet japán kocsit venni ennyi pénzért? :D

Szöveges ítélet

használtan lett megvéve, olyan 40ezer km-el. 1 évig nem is volt vele különösebb gond. Aztán jött a gyújtás-elektronika. Be akarsz kanyarodni egy útra (rossz esetben forgalomban, főútról balra) beteszed kettesbe, és elmegy minden. Se kép, se hang. Kulcs vissza, előre, gyújtás, indít, közben jobbról jönnek, anyázik mindenki. Ezt hetente eljátszotta 30-40szer. Csere negyvenezer. Azóta is csinálja néha. Kerékcsapágy ötvenezernél nyekk. Ismerek egy micu eclipset, 170ezernél még a gyári van minden kerékben. Érdekes. Váltó... hát, amire kell arra jó, de néha elég nehézkes betenni sebességbe. Főleg visszafele. Kipuff átrozsdásodott, csere jópénzért. Eclipsen még mindig a gyári. Lengéscsillapítók nyekk, bár szerintem ez az utak számlájára írható. Izzók sorban égnek ki. Ez kis összeg, de sokszor. Fék az siralom. De komolyan. Átmentem gumishoz kicserélni a gumikat télire. Ismerem a srácot, beszélgettünk. Leszedi, átrakja, teszi vissza, forró a fék. Pedig alig fékeztem vele, és jó 30 percig állt az autó. Féknyerget már szétszedtük, kipucoltuk, zsírzás, stb, új féktárcsa, meg fékbetét. Ugyanúgy csinálja, hosszabb úton megüvegesedik a betét, és nyikorog mint az állat.
Hát ilyen kocsit többet sose :) Azt nem is mondom, hogy apámék 307-ese 5000km-el a parkolóban kigyulladt magától, és kiégett. Nagyjából ugyanezeket a hibákat produkálta az is.
most jön a 100.000es szervíz :@

Hibalista

- kipuff.dob, gyújtáselektronika (kis doboz negyvenezerért+szervíz) lengéscsillapítók, (bár ez nem feltétlenül az autó hibája) kerékcsapágy 80ezernél. Izzók folyton kiégnek, stb...

Ide hordtam szervizbe

Veszprémet és környékét hanyagoljuk ha lehet :)

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1999
Kényelem (4) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? golf 3 Következő autója? Csak japán, csak Honda. Civic, Accord, vagy valami...
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)